2020-05-20, 19:58
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misspigtail
Personligen skulle jag vara ganska försiktig med vad du berättar om dig själv och vad du gjort på Flashhback. Jag vill bara varna dig. Jag har själv erfarenheter av att vara tjej och att ha varit med flera män samtidig som haft som grej att de delar på tjejer, vilket fick mig att fundera lite om hur det kunde påverka mig och min nya man när jag gick in i en ny relation.

Jag skrev en tråd här om det "Hur pass öppen ska man vara om tidigare sexpartners när man går in i en ny relation?" Jag var ganska osäker om det var något jag kunde vara öppen med mot honom (för jag vill ju vara ärlig och att relationer ska bygga på förtroende, käns nte så bra att dölja saker för honom) eller om det var något jag som det var bäst att han inte visste något om. Typ lite som att det han inte vet behöver han inte ha ont av (även om det kändes oärligt). Problemet för mig var lite att några av de som sett mig i den situationen känner min nya man, kanske inte jättenära men tillräckligt för att det ska kännas jobbigt även om jag då inte visste att de var vänner. Jag var kanske också lite orolig att han skulle få reda på det via dem om jag inte berättade själv, vilket kändes jättejobbigt.

Jag fick otroligt mycket skit om att jag var slampa, förbrukad, inte flickvänmaterial osv. Nästan som att jag gjort något helt oförlåtligt i vissa mäns ögon som nästan njöt om att skriva ned mig kändes det som. Även andra kvinnor som skrev i tråden var ganska så fördömande så så mycket för det "systerskapet" så att säga. De flesta kommentarerna, som inte bara innehöll saker som att jag var värsta horan och såna grova grejer, var liksom på temat att säg absolut inget. Ingen kille vill ha en tjej som många andra haft.

Jag har bestämt mig att jag INTE kommer att berätta det här för min nya man, jag får väl lita på att de som ändå skrivit seriöst vet vad de pratar om. När jag såg den här tråden bestämde jag mig att jag, mest på trots, visst ska stå upp för mig själv och det jag gjort. Även om jag inte kan berätta för min nya man, det är för jobbigt, så kan jag svara 100% ärligt på alla frågor män har om mig och vad jag gjort här inne. Så vill ni veta något så kan ni bara fråga.
Du fick både medhåll och mothugg i tråden. Du var dock endast ute efter medhåll, och valde att bortförklara mothugget med "elaka/trångsynta män". Koncensus var, som du säger, att väldigt få män skulle klara av att vara med någon med ditt bagage, tyvärr.

Fråga:
Eftersom du tydligen valde att gå vidare med mr148 utan att berätta för honom, är du orolig över att han kommer få veta sanningen i framtiden?
Citera
2020-05-20, 23:19
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneygirl
Det här har verkligen ingenting med min uppväxt att göra, upplever inte att jag utsatts för ngt trauma.
Min pappa dog när jag var fyra men det var ingen större förlust då han jobbade i USA och vi sällan sågs ändå.

De flesta killar jag träffar har ju gangbangs som kink och inte alltid ngt jättestort behov av att träffa nya tjejer då de får utlopp för sina fantasier genom att bjuda in fler män till mig. Skulle min man vilja ha fem kvinnor samtidigt skulle jag inte ha ngt emot det, så länge vi har en öppen och ärlig dialog så inget görs bakom den andres rygg.

Vad har du gemensamt med din man som du inte har med andra sjömän och vad har han gemensamt med dig som han inte har med mängder av andra kvinnor?

På vilket sätt är mannen din när hans kuk besöker 10 andra hål? På vilket sätt är du hans när 1000 sjömän också "har" dig?

Vad är skillnaden mellan att göra något bakom den andres rygg när det ändå är tillåtet?

Poängen med att göra något bakom någons rygg är väl att det är förbjudet?

Intressant tråd för att poängen med ett förhållande öht är väl att bägge äger varandra på något plan.

I ditt fall gör ju ingen det så det så det man funderar på vad är poängen med ett sådant förhållande?
Citera
2020-05-21, 00:06
Medlem
JBernards avatar
Sorry tjejen, alla får göra vad dom vill. Jag kan erkänns att jag själv mentalt går igång på din livsstil, men ändå inte. Man kan ha fantasier och under påverkan av något göra saker way off limits, men det är inget sinnestillstånd. Växla om, skaffa en mindre skadad kille och lev ett normalt tråkigt liv. Det är din räddning. Lycka till.
Citera
2020-05-22, 22:27
Medlem
Hur många gangbangs har du haft
Citera
2020-05-25, 14:08
Medlem
Hur upplever du "olika" smaker av mäns säd? För jag antar att det måste vara några som sticker ut lite på ett eller annat sätt? Eller det är inget du tänker på?
Citera
2020-05-25, 14:13
Medlem
Har du en "fast" uppställning med män ?, min fru älskar gangbangs och hennes bull brukar bjuda in 3-4 av hans kompisar som han vet är rena då hon vill få spruten i sig, om inte hur säkerställer du att det är seriösa män.
Citera
2020-05-27, 14:50
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letade
Hur upplever du "olika" smaker av mäns säd? För jag antar att det måste vara några som sticker ut lite på ett eller annat sätt? Eller det är inget du tänker på?

Sperma kan smaka ganska olika från olika män, jag tror det beror lite på vad de ätit innan men också på att de faktiskt är en grundskillnad mellan män, det är i alla fall min erfarenhet. Jag blir ganska upphetsad under ett gangbang och vill då att det ska vara mycket sperma. Så normalt brukar jag låta män komma i munnen på mig även om jag blivit knullad med kondom.

Det har också hänt, med män jag är trygg med och vet är friska, att de fått komma i mig och så har de velat se mig krysta och sedan har jag blivit "skedmatad" medan de sett på.

När det väl är i ett bang, tänker jag inte så mycket på vem som sprutar, bara att jag vill ha mycket sperma. Det är mest efteråt när smaken sitter kvar som jag kan tänka på att vissa män kan ha någon bismak.

Hoppas det var svar på din fråga?
Citera
2020-05-27, 14:55
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Har du en "fast" uppställning med män ?, min fru älskar gangbangs och hennes bull brukar bjuda in 3-4 av hans kompisar som han vet är rena då hon vill få spruten i sig, om inte hur säkerställer du att det är seriösa män.

Jag har kontakt med en grupp män som jag träffat regelbundet de senaste tre åren. Det är en grupp som en väninna till mig kopplade ihop mig med. De hade som grej att de gillade att träffa nya tjejer som inte var erfarna med GB och "introducera" dem. De har en lista på tjejer som de använder, så många gånger blir jag bara kontaktad och så sköter sig det andra utan att jag behöver tänka så mycket. Det innebär inte att det alltid är samma män, det är en ganska stor grupp så antal och vilka som deltar varierar.

i början träffade jag män via BC och DS och då var det inte samma fasta upplägg, utan lite mer olika från gång till gång.

Citera
2020-05-27, 14:57
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jipfeb
Hur många gangbangs har du haft

Det är väl en definitonsfråga vad man räknar som ett gang bang, men om man räknar då det varit mellan 10-15 män, kanske tio stycken. Och när det varit färre, som kanske 5 män, lite fler. Svårt att hålla räkningen exakt.

Citera
2020-06-13, 00:05
Medlem
E du slapp i fittan?
Citera
2020-06-22, 06:16
Medlem
Har du blivit dubblad analt?
Citera
2020-06-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Det låter onekligen som att Gangbangexperten är oseriös då. Bra att du informerar.

Gangbangexperten är verkligen någon man ska akta sig för.

https://forumfiles.com/L52bo0C3ob/G_teborgs_TR_B_549-19_Dom_2020-05-26_pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in