Citat:
Ursprungligen postat av
YellowFeverGuy
Alltså - fuck dem idioterna som slutshamear dig! Och gällande din nya man så är jag nog av åsikten att du nog bör tiga. Av två skäl: För det första så klarar trist nog inte de flesta män sådan här info om sin flickvän utan att deras fragila manlighet får sig en törn, med allt skit det innebär, och för det andra: Han har fan inte med att göra vad du gjort i ditt liv INNAN du träffade honom. Med det sagt - hade JAG varit din nya man hade jag såklart vilja vetat om det, och jag hade blivit svinkåt av den infon och erbjudit dig att fortsätta denna livsstil, med mig med på ett hörn...
Så till mina frågor till dig:
-Vad är det största antalet män du varit med samtidigt?
-Vad är det största antalet kukar du haft i dig samtidigt?
-Var föredrar du att de sprutar, och när? Alltså - när de själva är redo så att säga, eller alla i rad i slutet?
Tack snälla, för att du inte slutshamear mig som många andra. Jag tänker att du nog har rätt i om att jag inte ska berätta för min nya man. De flesta verkar ju ändå tycka som du, lite som att han nog reagerar väldigt negativt eftersom många män gör det, och då blir det mer som att det han inte vet behöver han inte må dåligt över. Samtidigt tycker jag att det känns jobbigt att inte kunna berätta, både för att jag kanske skulle önska att han hade samma inställning som du och att inte berätta får mig att känna som att jag gjort något smutsigt.
Det blir lite som att ändå på något sätt gå med på att jag är slampa, ställa upp på de normerna, spela med och accepterar det som är en sorts slutshameing, att jag inte kan berätta för han ska inte få veta att jag är slampa. Men att det är jag som gör det mot mig själv. Jag tror att det var det som gjorde att jag kände att jag ändå någonstans måste stå upp för den jag är, och vad jag gjort. Det var lite därför jag bestämde mig för att i den här tråden kunde jag vara mig och stå för det jag gjort (även om jag ser att det börjar komma in andra kommentarer om mig här också, så den typen av män verkar finnas över allt på Flaschback).
Jag tänker också att jag skulle vilja att han visste och att han accepterade det jag gjort för att det varit och är en så stor del av min sexualitet sedan jag "kom ut" efter min skilsmässa 2016. Jag vet faktisk inte om jag klarar av att stänga av den delen av den jag är nu. Så det är svårt, men jag kommer nog inte att berätta, så får vi se om det ändå kommer att funka mellan honom och mig. Jag ska verkligen försöka i alla fall.
Dina frågor:
- Vilket som är det största antalet män jag varit med samtidigt: Det beror lite på hur man definierar det, jag har ju både varit på en del swingersklubbar, bl. a. LS i Degerfors och Katlagrottan och då blir det ju en definitionsfråga hur man ska se samtidigt, men om du tänker just samtidigt så tror jag det varit fem, men fler om man ser till hela kvällen, man håller inte direkt räkningen, men är det en gunga så blir det lätt att många samlas men många tittar bara på.
- Vilket som är de största antalet kukar jag haft i mig samtidigt: Tre. En i stjärten, en i fittan och så har jag sugit en kille samtidigt.
- Var jag föredrar att de sprutar och när (om de ska komma efterhand eller om alla ska spruta på samma gång på slutet): Det beror också lite på. På de klubbar jag varit på är det krav på kondom, och dessutom väljer många av männen att undvika att komma eftersom de vill behålla sitt stånd länge. Så då är det vanligt att de går runt mellan och knullar olika tjejer men att de byter kondom mellan tjejerna, då kan man (om det är erfarna män) få kondomen i handen som "minne" när de drar av och går till nästa tjej, vilket det kan vara ganska sexigt tycker jag även om inte alla gillar det. Men just känslan att ligga där och hålla kanske tio använda kondomer i handen är speciell. När jag varit med flera män "privat" så är det tvärtom, att då vill männen ofta inte ha kondom, och de som har det vill bara ha det under knullet men vill komma utan. Jag har spiral så jag kan tycka om att få det i fittan innan nästa kommer till, eller så gapar jag bara och tar det i munnen. Oftast bestämmer ju bara killarna hur det ska vara och jag bara tar det som jag får det.
Hoppas det var svar på dina frågor?