• 3
  • 4
2020-01-04, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Anar jag drag av alkoholism? Det i kombination med Adidas ... är du kanske nidbilden av en gangster?
Alkoholism definitivt men mina uppsättning av kläder är bred, Adidas är en mindre del av kollektionen. Klär mig mycket efter humör.

Nu gör du ytterligare en generalisering att gangsters dricker sprit?

Men för att svara på TS fråga så är frågan ja, Adidas är bra kvalitet har aldrig varit med om något som gått sönder utöver vanligt slitage så att säga.
Citera
2020-01-04, 10:30
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Alkoholism definitivt men mina uppsättning av kläder är bred, Adidas är en mindre del av kollektionen. Klär mig mycket efter humör.

Nu gör du ytterligare en generalisering att gangsters dricker sprit?

Men för att svara på TS fråga så är frågan ja, Adidas är bra kvalitet har aldrig varit med om något som gått sönder utöver vanligt slitage så att säga.

Notera att det var du som ville borra djupare i frågan. Jag svarade bara på dina frågor. Jag anser att Adidas idag förknippas med baltiska gangsters ... punkt.
Citera
2020-01-04, 10:33
Bannlyst
Citat:
Notera att det var du som ville borra djupare i frågan. Jag svarade bara på dina frågor. Jag anser att Adidas idag förknippas med baltiska gangsters ... punkt.
Ok, vi har noterat det och sparat i molnet så dina åsikter bevaras om det skulle börja brinna.

Det var du som ställde frågorna och börja blanda in alkohol som verkligen var ot.
Citera
2020-01-04, 10:35
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ok, vi har noterat det och sparat i molnet så dina åsikter bevaras om det skulle börja brinna.

Det var du som ställde frågorna och börja blanda in alkohol som verkligen var ot.

Lugna ned dig. Varför känna sig kränkt av en generalisering ... är du blind?
Citera
2020-01-04, 10:38
Bannlyst
Citat:
Lugna ned dig. Varför känna sig kränkt av en generalisering ... är du blind?
Jag är inte kränkt då jag använder mig av Adidas sparsamt just av anledningen att jag inte vill förknippas som någon "gangster" ifrån Villnius förorter. Överdrivet användade ger det intrycket absolut speciellt mjukbrallor kombinerat med keps och hörlur hängande på örat.
Citera
2020-01-04, 10:40
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Jag är inte kränkt då jag använder mig av Adidas sparsamt just av anledningen att jag inte vill förknippas som någon "gangster" ifrån Villnius förorter. Överdrivet användade ger det intrycket absolut speciellt mjukbrallor kombinerat med keps och hörlur hängande på örat.

Då så. Varför har du tjatat hela tiden om du ändå håller med i generelieringen?
Citera
2020-01-04, 17:34
Medlem
RZLAs avatar
Kört med Adidasskor i ca 10 år nu, de är skönast för mina fötter. Brukar hålla något år innan sulan är utnött. Mitt senaste höll bara i ett par månader, sedan började plösen lossna.

Adidasbralllor, de i syntetmaterial, verkar kunna hålla hur länge som helst. Jag har ett par som är över 15 år gamla som fortfarande är hela. Men jag använder dem bara hemma eller på gymmet.
Citera
2020-06-08, 16:07
Medlem
Nochillss avatar
Jag jobbar idag på Adidas Kundsupport och det är otroligt vilken låg nivå Varumärket som en gång var bäst, numera har fallit till. Det är ständiga "claims" på knappt använda Skor och kläder både per E-post som Telefon att hantera varenda dag.

Vi hinner fan inte med all skit....
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in