Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Vilken "militärbas" är han stationerad vid, vilken gren av USA:s försvarsmakt?
Han är stationerad nära Kansas och han är med i US Army grenen, han är Militärpolis och sergeant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newkie
https://twitter.com/secpompeo/status...475119621?s=21
Insatsen verkar redan ha diskuterats med Ryssarna. Så att dom skulle vart intresserade av vapenskrammel vivlar jag på.
Absolut, det stämmer. Dock har dom ändå sagt att dom är beredda på att Ryssland joinar om det skulle bli så. Kom ihåg att ryssland har starka band till Iran etc.
Om dom nu skulle göra det eller ej, får vi väl se... Men kom ihåg att militären alltid tänker 10 steg framåt. Dom är helt enkelt på STANDBY på att dom skull egöra det om det blir FULLSKALIG KRIG.
+ NY UPPDATERING : CNN bekräftade att 750 personer har blivit "deployed" till regionen.
Det som inte finns i nyheterna är att det finns extra personal som har blivit skickade. (Dom är JUST NU i luften på väg till KUWAIT, Deras green zone bas ligger där, dom ska vara stationerade där som en backup om det händer något. (Dvs, USA:s militär flyttar runt personal nu och detta är TAKTISKT.
Tro på foliehatten eller tro ej... gör vafan ni vill med informationen men jag´kommer inte att svara på personer som anser jag sprider konspirationer eller ljuger. -
Jag kommer endast uppdatera tråden om vad min vän säger som är aktiv i Amerikanska militären.