Borde inte USA göra som brukligt att köra igång störsändarna som slår ut all kommunikation i IRAN under 24-36 timmar? Sen är IRAN så utmattade och vilsna att de inte vet vad de gör längre!
Ingen vill ha krig. Jag tror att Iran missade målen med flit och att de vill "ha sista ordet" och att de visade att de "minsann kan". Om Trump inte svarar så vore det gött för världsfreden... hoppas på det. Hoppas mullorna lugnar ner sig nu.
Fast är inte risken att man istället visar att man inte kan träffa? Man får hoppas att det inte eskalerar ännu mer.
HAHA enligt CNN så slog inte ens Iran emot USA befolkade militärbaser.
Inte nog med det. Vissa raketer exploderade inte ens.
Vilket jävla misslyckande. Soleimanis döttrar måste ju vara glada nu
Det har påståtts att det såg ut som att raketerna inte var bestyckade eftersom de fladdrade i luften.
Jag får en känsla av att Iran har gjort detta med flit. Kanske vill de provocera fram en motattack, så att USA kan få skulden på något sätt.
Det har påståtts att det såg ut som att raketerna inte var bestyckade eftersom de fladdrade i luften.
Jag får en känsla av att Iran har gjort detta med flit. Kanske vill de provocera fram en motattack, så att USA kan få skulden på något sätt.
Ja jag gissar på det men hittar inte filmen och kommer inte ihåg om den exploderade i filmen. Och nu hittar jag den inte ba på Twitter alla fall
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!