2020-01-01, 19:38
Medlem
Obolenskys avatar
Vilken annan android-telefon är billigare och tekniskt lika bra eller bättre?
Citera
2020-01-01, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Till pris Android, fungera lika bra och mycket bättre.
Citera
2020-01-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Skulle också säga att egentligen alla androids till samma pris som den är bättre. Lättast är väl kanske att ta en Samsung men even den tycker jag är rätt dyr. Mitt tips är att kolla på OnePlus, xiaomi, pixel och Huawei.
Just nu finns det väldigt bra priser på Huawei p30 pro.
Citera
2020-01-05, 20:15
Medlem
FHBKs avatar
Android såklart. Om man har nog med pengar kör på nyaste iPhone, men jag tycker ej det vore värt.
Själv fick jag hem min Xiaomi mi 9 nu i veckan, är totalt nöjd med den hittills! För runt 3700 kr. Tycker flesta andra telefoner ej slår den prislappen.
En polare har Huawei P30 och den verkar likställt bra (kanske bättre också) men lite dyrare för den.
Jag har tidigare kört mycket på Xperia, visst nu är de äldre än dessa och jag betalade ej för de nyaste, senaste Xperia XZ1 Compact, oehört sämre än min nya Xiaomi men därav var även den Xperia billigare.
Dessa Xiaomi och Huawei börjar komma i ledningen tycker jag, blir nog mer populärt? Då de i stort sett mäter sig med de kända märkerna för mindre prislapp.
Hade länge tänkt på en OnePlus, men de går inte ner så mycket i pris därav valde den jag nu har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in