2020-01-01, 13:24
Medlem
Ni alla har säkert någon gång stött på videos från Legenden på Youtube, han lägger upp mycket SD relaterat. Jag tror dock allt är en stor bluff för att han ska marknadsföra webbshoppen som han länkar till och sitt Patreon där han ser en chans att dra in lite pengar.

Detta är en av hans tidigare låtar:
https://www.youtube.com/watch?v=Rj3KT0KNSMk

"Araber var föreningen av bärande skräck. Mujahedin, andemeningen förtjänar respekt"

Lyssna på den och ställ er sedan frågan, om ni tror att den här killen verkligen ändrat sina uppfattningar.

Jag tror allt han säger i den här videon är en stor bluff för att få prenumeranter och på så sätt få in mer pengar.

Hur jag övergav min offermentalitet & började älska Sverige (kanalpresentation)
https://www.youtube.com/watch?v=UWTxG6yb3o4
Citera
2020-01-01, 13:43
Medlem
Den video du länkat är nästan 9 år gammal, inte helt omöjligt att man ändrar uppfattning på den tiden.

Men jag vet inte, och bryr mig inte heller.
Citera
2020-01-01, 14:10
Medlem
TraXzmans avatar
Alla gör väl sitt bästa att få så många tittare som möjligt och vissa gör det bara för att det är populära ämnen men man har själv inget intresse i ämnet eller ens står för det man gör.

Om legenden publicerar SD klipp så har han ju egentligen ingen egen medverkan i innehållet om han inte klipper ihop till sin fördel eller ens kommenterar ... sen om han tjänar på det eller inte fast han står för en helt annat parti eller åsikt kan ju ingen veta.. men som ev hans förortspolare vet
Citera
2020-01-01, 14:13
Medlem
TheJackets avatar
Var det inte han som bråkade med wiggern Emilush?
Citera
2020-01-01, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Var det inte han som bråkade med wiggern Emilush?
Ja det stämmer.
Citera
2020-01-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Den video du länkat är nästan 9 år gammal, inte helt omöjligt att man ändrar uppfattning på den tiden.

Men jag vet inte, och bryr mig inte heller.
Ja klart man kan ändra uppfattning, men seriöst tror inte någon vänder så.
Från att hylla muslimer i låtar till att helt plötsligt hylla allt och alla som är emot muslimer.

Jag tror allt handlar om pengar här, han försöker göra Youtube karriär och lura folk att han är något som han egentligen inte står för.
Citera
2020-01-01, 14:44
Medlem
Han tål inte kritik. Sett en del kritiska röster mot honom och han hanterar inte det så bra haha
Citera
2020-01-01, 15:26
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Ni alla har säkert någon gång stött på videos från Legenden på Youtube, han lägger upp mycket SD relaterat. Jag tror dock allt är en stor bluff för att han ska marknadsföra webbshoppen som han länkar till och sitt Patreon där han ser en chans att dra in lite pengar.

"Araber var föreningen av bärande skräck. Mujahedin, andemeningen förtjänar respekt"

Lyssna på den och ställ er sedan frågan, om ni tror att den här killen verkligen ändrat sina uppfattningar.

Jag tror allt han säger i den här videon är en stor bluff för att få prenumeranter och på så sätt få in mer pengar.

Det är väl bara till att låta honom vara? Om han vill vara invandringskritisk så låt honom vara det. Känner honom personligen, och kan ju säga som så här att han har varit mycket i den kretsen som ung, och han har en son sen några år tillbaka... så klart man vill sin unge väl och att han inte ska behöva växa upp som det är nu.
Citera
2020-01-01, 17:23
Avstängd
Citat:

Jag är väldigt nära vän till hans kusin. Känner inte honom mer än genom hans kusin men vet vem han är. Och visst kan han vara lite dryg ibland men han är på riktigt och har ett gott hjärta. Han är, tvärtom, ännu mer nationalist i verkliga livet. Sen gör han ingen hemlighet av vem han tidigare var, i videon du länkade.
Senast redigerad av Avalancheking 2020-01-01 kl. 17:34.
Citera
2020-03-14, 17:52
Medlem
Citizen.Zs avatar
Han har väl växt upp.
Citera
2020-04-16, 15:07
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haistavittu
Han tål inte kritik. Sett en del kritiska röster mot honom och han hanterar inte det så bra haha

Han verkar mindre begåvad/förståndshandikappad. ser hur han jiddrar med folk i kommentarerna, kan inte hålla sig till ämnet och går direkt till person angrepp och kallar folk saker istället.

känns extremt bruksort, låg iq och wt i allmänhet. kort och gott en vanlig loser
Citera
2020-04-19, 03:07
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ja klart man kan ändra uppfattning, men seriöst tror inte någon vänder så.
Från att hylla muslimer i låtar till att helt plötsligt hylla allt och alla som är emot muslimer.

Jag tror allt handlar om pengar här, han försöker göra Youtube karriär och lura folk att han är något som han egentligen inte står för.

Med tanke på att YouTube inte direkt gör det lätt att tjäna pengar på politiskt inkorrekt material så är han ju i sådana fall väldigt korkad.

Nä, vill man tjäna pengar på politik bör man definitivt hålla sig till vänstern. Då kan man som en extra bonus även bli efterfrågad av och omskriven/omtalad i etablissemangsmedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in