2020-05-27, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Tror inte HH är alls farliga, de har vapen men har de ens avlossat dem?😂
Deras ”ledare” (slice) åkte in på vapenbrott för att han visade upp vapnen på ett instagramkonto, barnfasoner
Jo jag blev väldigt förvånad över att denne "slice" är ledare för ett gäng i västerort. Han ser mycket liten och barnslig ut. Vet att de ej har någon betydelse men han ser väldigt ung ut, trodde han var 14-15 efter de bilder jag sett på honom
Citera
2020-05-27, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
De kan skjuta, ingen snack om saken men de hade aldrig klarat av krig som de äldre. För unga, tror inte någon kan ta de som ett riktigt gäng
För unga? är inte adel o dree low med i "HH"? Dem båda är väl över 25 om jag inte är helt ute o cyklar.
Citera
2020-05-27, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
För unga? är inte adel o dree low med i "HH"? Dem båda är väl över 25 om jag inte är helt ute o cyklar.
Det är oklart om dem är ”med” dock är dom väldigt tajta med varandra och hänger vardagligen, men majoriteten är väldigt unga, bara att man har slice som ledare ger ju en konstig bild av gänget, han är skit ung jämfört med andra ledare som vanligtvis brukar vara 30+, sen vet vi ju inte, han kanske torskade på ett dåligt sätt men han kan fortfarande vara smartast av dem alla?
Citera
2020-05-27, 02:43
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Jo jag blev väldigt förvånad över att denne "slice" är ledare för ett gäng i västerort. Han ser mycket liten och barnslig ut. Vet att de ej har någon betydelse men han ser väldigt ung ut, trodde han var 14-15 efter de bilder jag sett på honom

Håller med, han ser ut som en fjortis. Hur gammal är han?
Citera
2020-05-27, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto
Håller med, han ser ut som en fjortis. Hur gammal är han?
Har för mig att han är född 00 eller 99
Citera
2020-05-27, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Det är oklart om dem är ”med” dock är dom väldigt tajta med varandra och hänger vardagligen, men majoriteten är väldigt unga, bara att man har slice som ledare ger ju en konstig bild av gänget, han är skit ung jämfört med andra ledare som vanligtvis brukar vara 30+, sen vet vi ju inte, han kanske torskade på ett dåligt sätt men han kan fortfarande vara smartast av dem alla?

Jaha okej jag trodde att adel åtminstonet "officelt" var medlem i de gänget.
Citera
2020-05-27, 13:12
Medlem
Citat:
Förstår vad ni menar han ser liten ut och ung. Men har man bara 1 vapenbrott på sig som ledare är man väl kanske ganska smart ändå? Annars brukar man väl ha ett stort brett register.. men han är ju trots allt inte så gammal
Citera
2020-05-28, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Förstår vad ni menar han ser liten ut och ung. Men har man bara 1 vapenbrott på sig som ledare är man väl kanske ganska smart ändå? Annars brukar man väl ha ett stort brett register.. men han är ju trots allt inte så gammal
Beror på hur man ser det helt ärligt, som sagt han kanske torska men han kan fortfarande vara smart, vet också att han suttit på behandlingshem förut
Citera
2020-05-28, 02:36
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Har för mig att han är född 00 eller 99

Citat:
Beror på hur man ser det helt ärligt, som sagt han kanske torska men han kan fortfarande vara smart, vet också att han suttit på behandlingshem förut

Vad är det för etnicitet på honom?

Haha, det är becknarortenmodet är ju helt efterblivet.

Här är de ute på strandpromenaden med sina handväskor, som två fula chaggas:

https://www.instagram.com/p/Byjxjj_h31F/
Citera
2020-05-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto
Vad är det för etnicitet på honom?

Haha, det är becknarortenmodet är ju helt efterblivet.

Här är de ute på strandpromenaden med sina handväskor, som två fula chaggas:

https://www.instagram.com/p/Byjxjj_h31F/
Varit tyst ett tag nu, inget nytt?
Vet någon vart ayye tagit vägen? Instagramen har varit nedstängd ett bra tag inga bilder kvar han bara gillar bilder emellanåt men inga kommentarer osv..
Citera
2020-05-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Varit tyst ett tag nu, inget nytt?
Vet någon vart ayye tagit vägen? Instagramen har varit nedstängd ett bra tag inga bilder kvar han bara gillar bilder emellanåt men inga kommentarer osv..
Han var i turkiet ett tag, vet inte vart han befinner sig just nu, jag tror nog han kände att det blev för mycket sociala medier för han, förut var han privat osv men helt plötsligt fick han ganska många följare men kanske kände sig obekväm, vet dock att han har en privat instagram som han brukar uppdatera
Citera
2020-05-28, 23:52
Medlem
Citat:
Han var i turkiet ett tag, vet inte vart han befinner sig just nu, jag tror nog han kände att det blev för mycket sociala medier för han, förut var han privat osv men helt plötsligt fick han ganska många följare men kanske kände sig obekväm, vet dock att han har en privat instagram som han brukar uppdatera

Yasin verkar it vara rädd att vistas i Rinkeby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in