2020-01-17, 18:07
Medlem
Ergasters avatar
Mervan Celik bryter redan sitt kontrakt men sin turkiska klubb. Jävligt synd att han inte hade lite is i magen och stannat lite längre i Häcken.
Citera
2020-01-17, 18:22
Medlem
mikeymikeys avatar
Gio ryktas bort till Mellanöstern. 20-30 miljoner säger ryktet. Dock vet jag inte hur mycket jag litar på bb podd.

Men Gio borde vara intressant för klubbar utomlands.
Citera
2020-01-17, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Gio ryktas bort till Mellanöstern. 20-30 miljoner säger ryktet. Dock vet jag inte hur mycket jag litar på bb podd.

Men Gio borde vara intressant för klubbar utomlands.
Gio vem?
Citera
2020-01-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
✍️ Kennedy Igboananike är klar för Sirius! Den meriterade anfallaren ansluter till Blåsvart på ett tvåårskontrakt.

Det här är helt avgörande för Sirius, om han så kostar mer än dubbelt så mycket näst bäst betalda. Ändrar allt hur man ser på truppen i stort.
Citera
2020-01-17, 18:43
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Gio vem?

Spelaren med allsvenskans krångligaste namn.
Giorgi Kharaishvili.
Citera
2020-01-17, 18:49
Medlem
mikeymikeys avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-flera-allsvenska-lag-vill-ha-superettans-baste-spelare-det-ar-smickr/

Någon som har koll på han? Blir man utvald till Superettans bästa spelare så borde man hålla bra nivå.
Men jag har dålig koll på Superettan.
Citera
2020-01-17, 19:21
Medlem
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-flera-allsvenska-lag-vill-ha-superettans-baste-spelare-det-ar-smickr/

Någon som har koll på han? Blir man utvald till Superettans bästa spelare så borde man hålla bra nivå.
Men jag har dålig koll på Superettan.
Varbergare här.

Han springer tills han kollapsar och krigar så otroligt mycket. Helt ok positionering och en galant kontringsspelare. Bra avslutare med.

Ingen tekniskt eller flamboyant superspelare med enormt högt tak. Men en spelare vars kvalitéer är frekventa och passar de flestea mellan och bottenlag. Inte super bra i ett lag som dominerar mycket boll och har lite ytor dock.

Riktigt bra attityd och en fanfavorit
Citera
2020-01-17, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Det här är helt avgörande för Sirius, om han så kostar mer än dubbelt så mycket näst bäst betalda. Ändrar allt hur man ser på truppen i stort.
Bör ju klara kontraktet om man får ihop det taktiska
Citera
2020-01-17, 20:43
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Varbergare här.

Han springer tills han kollapsar och krigar så otroligt mycket. Helt ok positionering och en galant kontringsspelare. Bra avslutare med.

Ingen tekniskt eller flamboyant superspelare med enormt högt tak. Men en spelare vars kvalitéer är frekventa och passar de flestea mellan och bottenlag. Inte super bra i ett lag som dominerar mycket boll och har lite ytor dock.

Riktigt bra attityd och en fanfavorit

Okej tack för infon! Borde kanske stanna kvar i Varberg.
Citera
2020-01-17, 21:05
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
4 mille får Hammarby för Nikola.
Citera
2020-01-17, 21:16
Medlem
Citat:
Okej tack för infon! Borde kanske stanna kvar i Varberg.

Bästa flytten för han personligen är nog ett mellanlag som är lagom kompetenta och kontrar mycket.

Bästa för Varberg är nog att sälja om det är ett bra bud.
Citera
2020-01-17, 21:19
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Bästa flytten för han personligen är nog ett mellanlag som är lagom kompetenta och kontrar mycket.

Bästa för Varberg är nog att sälja om det är ett bra bud.

HIF? Inga para dock.

Nu vet jag inte hur mycket de spelar roll karriärmässigt men han håller på MFF vet inte om de kan vara ett hinder för en flytt till bönderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in