Citat:
Ursprungligen postat av
Barbarmannen
Skapa en tråd, få borderlinerage när man får sanningen levererad bvarför (blir ifrågasatt) och sedan prata vidare med sig själv.
Usch dessa parasiter är verkligen ondska. #utrotaborderline.
TS kan du inte hitta en kuk på Tinder som kan fylla upp ditt inre tomrum?
Edit: varför i helvete tror du att vi ska kunna hjälpa dig bättre än en psykologkontakt under flera års tid? Du är ett hopplöst fall med din icke-existerande självinsikt.
Men vad fan.
Jag lever inte i förnekelse där jag har borderline och vägrar inse det(?)
Det handlar om att jag har har en rätt stökig uppväxt med en frånvarande pappa och därefter fått svårt att lita på män som i sin tur har lett till fler negativa följder. Som du kan läsa i min text.
Absolut att folk med borderline har en rädsla för att bli lämnade, det köper jag. Men det betyder inte att alla som har en rädsla för att bli lämnade HAR borderline?
Det är en hel del andra faktorer som spelar in och andra svårigheter som folk med borderline har, som inte passar in på mig.
Om jag vaknar upp en dag och får för mig att jag har borderline eller någon annan personlighetsstörning, tro mig, jag skulle direkt gå och söka hjälp för det. Jag VILL INTE känna såhär.
Jag förstår ju att det är något med mig som inte står rätt till, därav gjorde jag tråden, för att se om någon har liknande historia och kan ge något råd.
Men självklart stänger jag inte alla andra alternativ och förlitar mig 110% på att Flashback ska lösa mitt problem. Jag är helt på att testa olika psykologer, metoder, för att få den hjälp jag behöver. Jag frågar bara efter RÅD.
Så nej. Inget av det du säger stämmer.