Varför inte? Det blev ju inga reaktioner de tidigare två nätterna, polisen har gett upp Orten till adidasriddarna, och ingen verkar bry sig. Låt skiten brinna ned till grunden kanske analfabeterna som bor där lär dig att hålla koll på sina skitungar.
Varför inte? Det blev ju inga reaktioner de tidigare två nätterna, polisen har gett upp Orten till adidasriddarna, och ingen verkar bry sig. Låt skiten brinna ned till grunden kanske analfabeterna som bor där lär dig att hålla koll på sina skitungar.
Problemet är att denna lag kommer inte verka när alla inblandande inte är straffmyndiga. Jag är även beredd att slå vad om att INGEN kommer någonsin få livstid för blåljussabotage i Sverige.
Hur kan sånt här vara ett problem? Man hade ju inga problem att skjuta en person med downs syndrom och en leksak i stockholm, men när man hamnar med ungdomar med explosiva föremål så måste man dra sig tillbaka?
Min foliehatt växer för varje dag. Såg att man satt upp kameror i en tunnel nära mig, samt började trängselstullarna. Staten har i princip kolla på varje gång man lämnar närområdet.
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Har flugit över Malmö titt som tätt. Ny teknik är väl bra?
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Eliten använder primitiva blattar som nyttiga idioter för att skapa ett övervakningssamhälle.
Ja det är fan skillnad på folk och folk den saken märker vi tydligt, märkligt. Dock var de som avlossade skotten emot s.k "Erik" aspiranter som vart helt färska. Ny teknik är givetvis kanon, men vad är nästa streg? Vi går allt mer emot att efterlikna HalfLife2. Skrämmande men sant, snart har vi medborgarpoäng.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!