2019-12-28, 19:59
Medlem
Sichtis avatar
Underbart spel. Minns ni det. När man drog på sig masken och blev Zorro och inte den rike snorvalpen Don Diega Dela Veda.

I JAKT PÅ senoritas klarade jag det här spelet och det var ett av det mäktigaste jag upplevt i spelväg.

Minns ni!
Citera
2019-12-28, 20:10
Medlem
Cloecuds avatar
Jo visst minns jag Zorro, mest för att jag inte fick spela det med ljudet på! Nu såhär i efterhand så förstår jag varför! OMG vilken anskrämlig musik! 😆
https://www.youtube.com/watch?v=5bB0sjh1g80
Citera
2026-05-31, 14:50
Medlem
Ger mig bra minnen av min tid med C64:an och dess horribla musik i spelet. Minns när jag spelade med en kompis kring -90 som jag inte har träffat på länge. Hade spelet själv, men spelade inte så mycket med det.
Citera
2026-07-17, 08:48
Medlem
Mjo, nog minns man alltid. Zorro är spel och grafikmässigt som en klon av Bruce Lee och många av de andra datasoft-spelen.
Citera
2026-07-17, 09:18
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Mjo, nog minns man alltid. Zorro är spel och grafikmässigt som en klon av Bruce Lee och många av de andra datasoft-spelen.

Ah ja, det spelade jag som liten. Har för mig att jag aldrig kom så långt, trots otaliga försök och en massa trial and error.
Citera
2026-07-21, 12:11
Medlem
Musiken minns jag. En kort loop som inte var direkt dålig men inte bra. Gav spelet lite charm. =) Spelet var svårt. Ett av alla de jag aldrig förstod riktigt. Spelet var lite före sin tid med problemlösning? Svårt att se och förstå vad saker skulle föreställa kanske. Vet att jag tyckte det i andra spel iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in