Svarar utifrån mitt kvinnliga perspektiv om Bodycontact som är den enda jag testat, ifall det är till någon hjälp?
Män på BC som skriver "knullsugen ikväll" eller "gillar du stor kuk" får ett tvärnej utan att jag ens bemödar mig med att kolla deras profil. För mig är det som att dom ute på stan skulle dra fram kuken framför näsan på mig, inte nå lyckat raggningsförsök enligt mig.
Jag kan ju vara sugen då jag är på en sån sida, men tycker att normalt hyfs är en bra början oavsett

Är nog väldigt olika beroende på vad man söker, och vart i landet man söker. I glesbygd kan det vara lite kärvare pga ganska långa avstånd.
Har du haft något i din profil på BC som "sticker ut",dvs något originellt men inte helt galet? Det lockar nog många kvinnor, en man som är vettig och jordnära men som skiljer sig från mängden på ett positivt sätt. Något kul skrivet i dagboken som visar vem du är som människa?
Många män skriver i stil med att som ser ut som dom flesta gör, och har intressen som många andra gillar, och uppmuntrar att man ska skriva o fråga om man undrar något. Då det finns så många profiler så gissar jag att väldigt få orkar skriva o fråga om specifika saker som helst hade kunnat stå i profilen, då det är den som ger intrycket om det är lönt att kolla upp den personen mera eller inte.
Det finns tråd i forumet på BC där man kan få feedback på sin profil av andra användare, ifall det är något man vill ha tips på.
Tyvärr är det nog så att på BC så går det nog mer än 20 män på 1 kvinna, så oddsen är emot en man på en gång. Men då jag hittat vettiga män där, så är det uppenbarligen möjligt att matcha trots dåliga odds för en man.
Det som är det svåra, är att som vettig man skilja ut sig från "tokstollarna" som är desperata och inte vet hur man tilltalar andra människor.