2019-12-27, 20:56
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrawfordPepsiBoner
Nej, just det. Det är ju jag som är WC-runkaren.
Kreddigt att du gifte dig med en tjej som var typ den hetaste du kunde hitta. Oftast brukar ju folk inte få det de vill ha.

WC-runkare är vi allihopa, allihopa, allihopa...
Citera
2019-12-27, 23:45
Medlem
De var när ett par kom in till privatbion på wandas i Gbg,wandas swing var stängt,hon ville knulla medan hennes man och ett tiotal killar stod och runkade medan vi knallade hon var snygg hennes man var nog impotent
Citera
2019-12-30, 00:27
Medlem
det har hänt 2 ggr i mitt liv att jag av okänd anledning blivit onaturligt kåt, kunde knappt fungera normalt. helt slumpmässigt i okåta situationer när jag gått runt och handlat mat eller bara kikat i affärer. båda gångerna blev det toalett och jag kom efter ca 2 ryck helt vansinnigt.
kändes som en kall dusch bara sköljde över en och man blev så kåt så man skakade och stammade. var orolig att jag hade något fel på hjärnan. gick till läkaren efter andra gången bara för att kolla, sa inte anledningen till undersökningen.
måste sett ut som en svettig, skakande tjack pundare vid båda 5 kronors toaletterna.

någon som varit med om liknande?
Citera
2019-12-30, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeardedOne
Jag har aldrig någonsin varit så kåt, som när jag som 15-årig grabb låg med huvudet mellan benen på en tjej och slickade för första gången. Jävlar alltså vad kåt man var då. Minns att jag slickade i 40 minuter.

Väckte du henne när du var klar?
Citera
2019-12-30, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
En träff från Tinder kåtade upp mig ordentligt via chatt. Några månader senare stötte jag på henne, gick fram för att hälsa och log med hela ansiktet (illröd) samtidigt som jag hade vrålstånd.

Hon var med sitt tjejgäng och blev generad, men förstod ju att jag inte var farlig på något sätt.

Helt otroliga ansiktsdrag för en tjej. Höga kindben och ljusblå, klara ögon.

Illröd i ansiktet och vrålstånd...
Fantasirikt första intryck!
Fick du doppa sen?
Citera
2019-12-30, 14:27
Medlem
En gång kom jag genom att bara tänka på hur jag skulle knulla min flickvän. Jag behövde inte ens röra pillesnoppen. Den steg högt i skyarna till jag efter några minuter spruta ut min säd under täcket.
Citera
2019-12-30, 19:40
Medlem
TheBeardedOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensmutsigneger
Väckte du henne när du var klar?
Haha rolig du är

Kan garantera att hon var fullt vaken och njöt i fulla drag
Citera
2020-08-16, 00:18
Medlem
krakkels avatar
Jadu, cykla på kullersten som 13-åring, åka skakig buss tills man blev en sisådär 25 år gammal, inte runka på tio dagar... Allt det har ju gjort en fruktansvärt kåt men med risk att låta riktigt kalkonartad så har jag aldrig varit så kåt som när jag åtskilliga gånger såg min gravida fru kliva ur duschen med sina stora svullna bröst och sina böljande höfter.
Citera
2020-08-16, 01:08
Medlem
TreponemaPallidums avatar
När jag låg på trottoaren centralt i stan och hånglade med en tjej efter ett rejält fylleslag under min studenttid. Jag kom i brallorna, vilket hon märkte eftersom hon log lite pillemariskt. Jag var dock så full att jag knappt visste vad jag gjorde, än mindre att jag var på väg att komma. Det skedde helt plötsligt liksom. Men kåtare än så kan man väl knappast bli (även om man inte ens märker det själv).
Citera
2020-08-16, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Jadu, cykla på kullersten som 13-åring, åka skakig buss tills man blev en sisådär 25 år gammal, inte runka på tio dagar... Allt det har ju gjort en fruktansvärt kåt men med risk att låta riktigt kalkonartad så har jag aldrig varit så kåt som när jag åtskilliga gånger såg min gravida fru kliva ur duschen med sina stora svullna bröst och sina böljande höfter.

Fy fan vad vackert
Som kvinna kan man faktiskt känna sig extra vacker och sexig när man är gravid. Man är yppigare än annars och dessutom så bidrar ökat blodflöde i kroppen till att man blir mer känslig för beröring. Kul att någon har vett att uppskatta det!
Citera
2020-08-16, 10:36
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
blev så kåt så man skakade och stammade. var orolig att jag hade något fel på hjärnan. gick till läkaren efter andra gången bara för att kolla, sa inte anledningen till undersökningen.
måste sett ut som en svettig, skakande tjack pundare vid båda 5 kronors toaletterna.

någon som varit med om liknande?

Hmm kolla upp det där en gång till Har inte varit med om nåt liknande riktigt som du. Men visst har man varit superkåt, men då oftast efter långt uppehåll. Så det har inte varit nån surprise.
Citera
2020-08-16, 10:44
Medlem
Har två tydliga tillfällen och första var när jag fick veta att min fru och hennes bästa kompis hade haft en trekant med min frus bull, en fantasi jag alltid haft då dom båda är väldigt sexiga kvinnor så väljer hon att förverkliga fantasin med honom istället.
Andra gången var då jag fick veta att min fru hade provspelat för ett porrfilmsbolag här i Sverige på hennes älskares uppmaning, det blev inget av provspelningen men bara veta att hon gjort det gjorde mig sjukligt kåt.
Senast redigerad av Cuck-make 2020-08-16 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in