2019-12-27, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgatoloco
Yes det gör jag. Söker lite andra jobb just nu, men önskar verkligen detta. Dock behöver dom få in ny personal ganska direkt då två stycken går på mammaledighet nu om någon vecka. Så jag får hålla tummarna. Det är det enda man kan göra. Usch

Ja, att sitta och vänta är aldrig roligt speciellt om det är ett jobb du verkligen vill ha, men det gör ännu mer ont om du har suttit och byggt upp förväntningar och så får du avslag.
Citera
2019-12-27, 15:13
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag hade inte hört av mig, men jag tycker å andra sidan att det är jättekonstigt att dom lovade att höra av sig under julveckan. Men det kan vara något dom slängde ur sig på ren vana.

Antagligen är det precis så. Idag är ju första riktiga arbetsdagen efter jul. Många kommer nog inte tillbaka förens nästa vecka om ens det.

Jag hade tagit det lugnt.
Citera
2019-12-31, 12:42
Medlem
Svinigt att lämna en ovetandes över jul..
Citera
2020-01-04, 01:38
Medlem
Fick jobbet idag

Min magkänsla har sällan haft fel. Men man vill ju ha det svart på vitt. Nu kan jag vara lugnt och njuta av 3 dagars ledighet. Sjukt glad!
Citera
2020-01-04, 13:29
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgatoloco
Fick jobbet idag

Min magkänsla har sällan haft fel. Men man vill ju ha det svart på vitt. Nu kan jag vara lugnt och njuta av 3 dagars ledighet. Sjukt glad!

Så bra!
Jag var också på interjuv för jul men dom sa rent ut att jag inte skulle vänta mig besked förrän efter nyår. Eventuelt kunde det komma besked i december-19.
Företaget jag sökte på skall dock flytta sitt kontor längre bort från där jag har råd att bo, så jag tror nog inte att det blir något ändå, trött på att pendla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in