Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Ok, så tullbeslaget, det var Cemalettin Bektas, Beytullah Nergiz och Flamur. Inga andra "synliga"? Naief Adawi, han var inte med där, officiellt i alla fall?
Brödbyrånet i Danmark, många av dem var tydligen närvarande när Beytullah Nergiz "drunknade", och lyfte inte ett finger......men i det rånet saknas Flamur, officiellt?
Jag tror ju att det är samma skytt i Hakim som i Flamur.
Och som någon skrev, Flamur verkade inte precis oroad (vad vi vet) av Hakim-mordet......mordet på honom själv verkar för honom ha kommit som en blixt från klar himmel......annars hade han säkerligen inte firat Jul hemma i huset i London...
Vet någon om Flamur var på begravningen av K.H., eller skickade blommor/krans?
Uräkta för något rörigt inlägg.
Imorgon är det Nyårsafton. Undrar om det händer någon något då?

De tre smugglade förutom Cannabis även X när det var inne för sådär 17-18 år sedan. Vad jag kommer ihåg så var de bara mellanhänder och organiserade aldrig smugglingen. De tog emot partiet, delade upp och sålde vidare till andra mellanhänder.
Dock kommer jag ihåg att de var kaxiga som fan och skröt om hur de aldrig skulle åka fast, de var smartare än polisen och ingen skulle våga gola ner dem. Det var på den nivån av kaxighet att jag blev förvånad att han fortfarande levde.
Jag har en känsla av att motivet bakom hans död är hans önskan om att avancera i klass och status som ledde till att han lekte med elden för att finansiera fasaden med trofé wifeyn.
Till slut så satsar man allt på ett kort med livet som insats.