2019-12-30, 14:39
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwenne
Det där är hennes bror ”Labi” din knast.
Sluta dela info om du inte vet ett skvatt.

Ja det är ju slående likt Flamur, samma mustasch och allt, dessutom samma distinkta näsa (vilket inte brodern har av andra bilder att döma)
https://forumbilder.com/i/roVc

medan bilderna på broderns sida inte alls är lik denna person, dessutom verkar brodern inte lika mörkhårig som F.
https://m.facebook.com/labi.krasniqi...id&mdp=1&mdf=1
Senast redigerad av T34Panzer 2019-12-30 kl. 14:44.
Citera
2019-12-30, 15:11
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Inte insatt men kan hålla med hälften här om att Flamur var en super kille!
Att han höll på med saker i hög nivå kan vi kanske inte gömma undan.
Vem det är som ligger bakom kan jag inte uttala mig om då jag inte med säkerhet vet.
Kan vara någon tung lirare som kommit i kläm med honom eller albanerna i London som ville ha stålar för att han ska få vara fritt i London, vad som kanske talar emot det är att jag tycks ha sett Deboras bror i sammanhang med Hellbanianz.

Tack så mycket för svar .

Tror du att mordet på Karolin H. (fast tilltänkt BO var väl sambon) hör ihop med detta?

Jag tror ju det, och båda tillvägagångsätten verkar mycket personligt tycker jag.

Kan det t o m vara någon "vanlig" person som drabbats av knarkets baksidor, förlorat någon son/dotter i överdos, t.ex. som vill hämnas ordentligt? Men lite långsökt kanske.
Citera
2019-12-30, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen040
Fuck han och hans horiga syster. Han flydde också Malmö när han blev lite hotad. HAN e den största råttan, inte någon som släckte hans liv och sov gott som en bebis efter. Dom borde släckt hans horiga systers liv också. Alla stinkande albanska skräp kvinnors liv borde släckas. Nu alla kommer kalla mig serb bara för jag säger sanningen men kalla mig vad fan ni vill era horungar. Albanska kvinnor är tom värre än svenska. Jag äcklas att dom e mitt folk

De märks att du hade hat mot honom, vem knulla han nu? Din syrra? Mamma? Fru? Eller alla 3?!?
Citera
2019-12-30, 16:28
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Vart satt skotten? I hjärnan eller var det flera skott? Finns det några foton från när han ligger i en blodpöl? Sköts han i facet också?

Lägg upp bilder den som har så fort som möjligt. Brittisk media brukar vara snabba med bilder av det här slaget.
Citera
2019-12-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vart satt skotten? I hjärnan eller var det flera skott? Finns det några foton från när han ligger i en blodpöl? Sköts han i facet också?

Lägg upp bilder den som har så fort som möjligt. Brittisk media brukar vara snabba med bilder av det här slaget.

Inte skulle jag vilja se det, men gärna veta om kulhålen sitter på ungefär samma ställen som på Karolin H.
Citera
2019-12-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonpuig
Enligt denna artikel säger Scotland Yard att det finns en koppling.

"Separately, the Guardian can reveal that Beqiri was connected to a convicted gun runner serving a jail sentence in Sweden for trying to sell pistols and shotguns that he had smuggled into the country.

Tamer Zahran was jailed in 2017 for four years and five months for his part in smuggling 235 weapons from Slovakia. The 4,100-page indictment from Malmö district court includes photographs displayed on Zahran’s Facebook page. Zahran is included among Beqiri’s Facebook friends."

https://www.theguardian.com/uk-news/...ng-connections

The guardian är väl inte scotland yard?

Sen kan jag lova dig att om någon skriver ut information om att han hade kopplingar till afghan pojkar uppe i Kiruna så kommer dessa nyhetssajterna skriva om det, dessa engelsmännen har väl hittat hit och läser här inne också
Citera
2019-12-30, 16:59
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Inte skulle jag vilja se det, men gärna veta om kulhålen sitter på ungefär samma ställen som på Karolin H.
Du tänker samma gärningsperson? Inget som jag utesluter, verkar som det finns både kopplingar mellan KH (genom hennes man) och den här snubben.

Jag önskar faktiskt att de använde avsågat hagel side by side och blåste av hans fula fittnylle.
Citera
2019-12-30, 17:11
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Det där är hennes bror ”Labi” din knast.
Sluta dela info om du inte vet ett skvatt.

Labi är han som tar sig för pannan.

Jag kan inte avgöra om det är Flamur eller ej till höger.
Citera
2019-12-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Labi är han som tar sig för pannan.

Jag kan inte avgöra om det är Flamur eller ej till höger.

Gör han det för han tycker de andra är dinga? Verkar så.
Citera
2019-12-30, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Helt klart att fruns familj har pengar. Pappan heter Hysen Krasniqi mamman Zina Krasniqi och de finns alla på Alex Bequiris fb. https://m.facebook.com/alex.beqiri.9...&source=result Någon som har mer info om vad fruns familj sysslar med? De verkar bo i Hampstead i London som är ett av de allra rikaste områdena.
Bra info. Tack
Citera
2019-12-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Tack så mycket för svar .

Tror du att mordet på Karolin H. (fast tilltänkt BO var väl sambon) hör ihop med detta?

Jag tror ju det, och båda tillvägagångsätten verkar mycket personligt tycker jag.

Kan det t o m vara någon "vanlig" person som drabbats av knarkets baksidor, förlorat någon son/dotter i överdos, t.ex. som vill hämnas ordentligt? Men lite långsökt kanske.

En sak är säker.
Han var som bäst vän med just beytullah och Naief som båda var mål för planerade mord inom ett år. Så det är ingen slump att det bör hänga ihop just detta, måste inte vara så men det är höga odds.
Citera
2019-12-30, 17:52
Medlem
Citat:
Inte insatt men kan hålla med hälften här om att Flamur var en super kille!
Att han höll på med saker i hög nivå kan vi kanske inte gömma undan.
Vem det är som ligger bakom kan jag inte uttala mig om då jag inte med säkerhet vet.
Kan vara någon tung lirare som kommit i kläm med honom eller albanerna i London som ville ha stålar för att han ska få vara fritt i London, vad som kanske talar emot det är att jag tycks ha sett Deboras bror i sammanhang med Hellbanianz.
Deboras bror med Hellbanianz, är det denna kokainmaffia du menar med Hellbanianz https://www.google.se/amp/s/amp.theg...uk-drugs-crime
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in