2019-12-26, 17:24
Medlem
En alban som flyttade till Sverige och blev svensk och sen drog vidare till England och är fortfarande svensk...Borde han inte blivit engelsman då..
En som undrar..
Citera
2019-12-26, 17:24
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormrik
Är ni säkra på att det är samma BO? Expressen skriver ”svensk man”

Här har du en artikel från Daily Mail med bild och namn på BO.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...ur-Beqiri.html
Citera
2019-12-26, 17:25
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Namnet på BO, Flamur Beqiri är nu bekräftat av Sky News.

Sky News 26/12-2019 kl. 16:24 (lokal tid).
Citera
2019-12-26, 17:26
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Kan det vara samma personer och liga bakom mordet som vid mordet på karolin hakim? Vad är anledningen?

Några blev blåsta på sin del av pengarna från rånet. Det är en tidigare hävdad anledning. Sant eller inte?
Citera
2019-12-26, 17:28
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Spekulationsmässigt är det möjligt, men väljer att hålla mig till fakta först och främst. Har inte sett någon trovärdig som kunnat berätta om hans förflutna än, förutom en artikel från 2007.

Och att Karolin Hakims sambo var typ bästa vän med BO......det luktar väl lite åt det kriminella hållet i alla fall.

Undrar vem det är som känner sig blåst, eller vem de blåste......måste ha varit en hel del pengar....
Citera
Medlem
Fl*rim heter den mördade och är alban och brukade delvis hänga för länge sedan på svartklubbarna rätt mycket också som en gång i tiden fanns överallt

*= u
Citera
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Spekulationsmässigt är det möjligt, men väljer att hålla mig till fakta först och främst. Har inte sett någon trovärdig som kunnat berätta om hans förflutna än, förutom en artikel från 2007.

Det är faktiskt sant. Han var rätt seriös och tjänade bra pengar. Undvek dock hellre problem än att kriga med andra. Dom hade en professionellt utrustad studio redan innan deras artister blivit kända.
Citera
2019-12-26, 17:29
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Verkar väl mera vara pengar från knarksmuggling som han investerat i annat för att tvätta dem.

Det tror jag också.
Citera
2019-12-26, 17:31
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Han är ägare och grundare av ett skivbolag, 2020 Records, som verkar ha sitt säte i Stockholm och London.
Är det därifrån han fått sin förmögenhet? Ett 20-miljonershus i ett exklusivt område i London tyder väl på det.

Under tre miljoner i omsättning och nollresultat... Pengarna kommer säkerligen någon annanstans ifrån...

https://www.allabolag.se/5568761000/2020-records-ab
Citera
2019-12-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Kan det vara samma personer och liga bakom mordet som vid mordet på karolin hakim? Vad är anledningen?

I den värden så kan det handla om i princip vad som helst. Kan vara små anledningar som att brottsoffret har varit respektlös, dejtat fel tjej, skulder osv.

Min teori är att man har anlitat lokalt gäng för att ta honom. Alternativt att han har blivit fiende med lokalt gäng som gjorde sig av med honom. Verkar i alla fall peka mot någon eller några som känner till området bra.
Citera
2019-12-26, 17:41
Medlem
Citat:
Han är ägare och grundare av ett skivbolag, 2020 Records, som verkar ha sitt säte i Stockholm och London.
Är det därifrån han fått sin förmögenhet? Ett 20-miljonershus i ett exklusivt område i London tyder väl på det.

Citat:

Lol. 2020 Records visar ytterst blygsamma ekonomiska resultat.

https://www.allabolag.se/5568761000/2020-records-ab
Senast redigerad av Feodor 2019-12-26 kl. 17:44.
Citera
2019-12-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vad är det som är så fruktansvärt?

Är helt utom mitt förstånd också. Jag skiter fullständigt i såväl Karolin som den här snubben som blev skjuten nu. Tycker snarare att det är gött att de rensar ut varandra i och med att snuten inte tycks klara av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in