Citat:
Ursprungligen postat av
davidladde
Kopplingen mellan K Hakims man och Flamur är mer eller mindre fastställd.
Dom tycks dock verka ha en gemensam fiende - frågan är vem? Vem krigade dom emot om marknaden i Skåne/Sverige?
4 otroligt. OTROLIGT stora pjäser för att vara Malmöregionen har satts ur pjäs. Dit räknar jag Saleh Hadri också. Nu med dessa två också så känns det som att någon vill ta över marknaden med M/K-falangen borta sedan länge, Nermin död, Mekky och hans Gomorra-vänner döda och fängslade i Spanien/Malmö, Hadri som sagt och den här Flamur-falangen varav flera har kopplingar till Bröndbyrånet också satta ur spel. För att inte nämna Mekkys högra hand som sköts för några veckor sedan (han är också gift med en albanska....).
Ganska uppenbart att det rör sig om brottslighet och den i undre världen och det enda alla ovan har gemensamt är Malmö och narkotika.
Min hypotes är att någon med alla nästan undanröjda vill ta över marknaden helt och hållet själv. Spontant tror jag det rör sig om araber men vilken konstellation det är låter jag vara osagt.
Ja, Intressant. du tänker att det är nån som vill ta över inför framtiden. Eller..
Kan det vara nåt gammalt? Frågan är hur gammalt, jag vet inte hur de tänker. Reagerar man snabbt eller ruvar på nåt i flera år?.