2019-12-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommoli
Som mamma tror jag inte något annat är mer effektivt än att barnen får bevittna nåt brutalt

Någon är sur på KH sambo. Men varför

Det pratades väl i ngn av skjutningstrådarna att han och ngn mer hade blåst några i Hbg? Eller har jag fel?
Svårt att hålla isär alla dessa skjutningar....
Citera
2019-12-27, 20:17
Medlem
Hur har det gått för han som blev häktad för bilen i samband med KH mordet?
Citera
2019-12-27, 20:18
Medlem
Men snacka om att Flamur blev biten av Fröken Karma.
Flyttar ifrån Rosengård Malmö till en välbärgad förort i London, bor i en kåk för 20 millen och vill undkomma snuten/sin historia och lik förbannat hann historien ifatt honom.
Bevis för framtida snubbar som tror dom kan fucka upp hur mycket som helst och sen bara fly till ett nytt land och vips allt är glömt.
Citera
2019-12-27, 20:20
Medlem
”One case involved his friend Naief Adawi, 33, who was targeted by a Syrian gunman in a gangland hit outside a falafel shop in Malmo in August. ”
Detta är från Daily Mail. Vad menar de? Vaddå Syrian gunman? Vet de nåt mer än oss i Sverige?
Citera
2019-12-27, 20:29
Medlem
Flamur var väldigt tätt , vi snackar livsstil likt tv programmen svenska Hollywood fruar . Hans bolag var bara en fasad för pengagvätt.

Finns några andra från Malmö som också kammar hem flera miljoner och lever liknande livsstil utomlands . Dock är det väldigt anonyma och ligger lågt med sociala medier osv
Citera
2019-12-27, 20:42
Medlem
[quote=mommoli|69728003]
Citat:
Ursprungligen postat av Rakfront
Det pratades väl i ngn av skjutningstrådarna att han och ngn mer hade blåst några i Hbg? Eller har jag fel?
Svårt att hålla isär alla dessa skjutningar....[/QUOTE

Definitivt åt något år dess håll

Kolla på Flam*r FB..
Vilka är han vän med? Mir*a bland annat. Men även Mehmet Talah aka Pedram Farazd*l som nämnts som en orsak till KH död!
Pedram har också varit tillsammans med Misse...
Citera
2019-12-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Flamur var väldigt tätt , vi snackar livsstil likt tv programmen svenska Hollywood fruar . Hans bolag var bara en fasad för pengagvätt.

Finns några andra från Malmö som också kammar hem flera miljoner och lever liknande livsstil utomlands . Dock är det väldigt anonyma och ligger lågt med sociala medier osv
Okej hade varit intressant vem det kan vara. Stora pengar. Otäckt att det är så. Här får en pensionär slå sig in på akuten för att få vård
Citera
2019-12-27, 20:53
Medlem
Kopplingen mellan K Hakims man och Flamur är mer eller mindre fastställd.
Dom tycks dock verka ha en gemensam fiende - frågan är vem? Vem krigade dom emot om marknaden i Skåne/Sverige?

4 otroligt. OTROLIGT stora pjäser för att vara Malmöregionen har satts ur pjäs. Dit räknar jag Saleh Hadri också. Nu med dessa två också så känns det som att någon vill ta över marknaden med M/K-falangen borta sedan länge, Nermin död, Mekky och hans Gomorra-vänner döda och fängslade i Spanien/Malmö, Hadri som sagt och den här Flamur-falangen varav flera har kopplingar till Bröndbyrånet också satta ur spel. För att inte nämna Mekkys högra hand som sköts för några veckor sedan (han är också gift med en albanska....).

Ganska uppenbart att det rör sig om brottslighet och den i undre världen och det enda alla ovan har gemensamt är Malmö och narkotika.

Min hypotes är att någon med alla nästan undanröjda vill ta över marknaden helt och hållet själv. Spontant tror jag det rör sig om araber men vilken konstellation det är låter jag vara osagt.
Senast redigerad av davidladde 2019-12-27 kl. 20:56.
Citera
2019-12-27, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Dom tycks dock verka ha en gemensam fiende - frågan är vem? Vem krigade dom emot om marknaden i Skåne/Sverige?

4 otroligt. OTROLIGT stora pjäser för att vara Malmöregionen har satts ur pjäs. Dit räknar jag Saleh Hadri också. Nu med dessa två också så känns det som att någon vill ta över marknaden med M/K-falangen borta sedan länge, Nermin död, Mekky och hans Gomorra-vänner döda och fängslade i Spanien/Malmö, Hadri som sagt och den här Flamur-falangen varav flera har kopplingar till Bröndbyrånet också satta ur spel. För att inte nämna Mekkys högra hand som sköts för några veckor sedan (han är också gift med en albanska....).

Ganska uppenbart att det rör sig om brottslighet och den i undre världen och det enda alla ovan har gemensamt är Malmö och narkotika.

Min hypotes är att någon med alla nästan undanröjda vill ta över marknaden helt och hållet själv. Spontant tror jag det rör sig om araber men vilken konstellation det är låter jag vara osagt.

Intressant

Jag får en känsla att dessa offer är omedvetna om hoten. De skulle inte röra sig så fritt som KH och sambon och nu killen i London. Ett fiende i vargkläder?
Citera
2019-12-27, 21:12
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
Han är ägare och grundare av ett skivbolag, 2020 Records, som verkar ha sitt säte i Stockholm och London.
Är det därifrån han fått sin förmögenhet? Ett 20-miljonershus i ett exklusivt område i London tyder väl på det.

Om vi ska vara lite nyanserade så är 20 mill inte något lyx i London. Som ett radhus i Täby, med våra mått mätt.

Men ska man tvätta pengar så ska man inte sticka ut heller...
Citera
2019-12-27, 21:16
Medlem
Citat:

Ja, Intressant. du tänker att det är nån som vill ta över inför framtiden. Eller..
Kan det vara nåt gammalt? Frågan är hur gammalt, jag vet inte hur de tänker. Reagerar man snabbt eller ruvar på nåt i flera år?.
Citera
2019-12-27, 21:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Stämmer antagligen, men fattar inte den som mördar sig till kontroll över marknaden att han också blir mördad ganska snart? Är buset inte smartare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in