Citat:
Ursprungligen postat av
Uncorruptable
https://samnytt.se/finansministern-v...kra-valfarden/
Nu vill juntan i Sverige höja skatterna ännu mer. Jag tycker det är rätt. Välfärden måste bibehållas, och folk har ju röstat på partier som tagit in invandrarna. Dessa behöver också någonstans att bo och välfärd, precis som du och jag.
Svenska medborgare sitter på 1000-tals miljarder, vi måste komma åt dem på något sätt, nyanlända och andra fattiga länder måste få rännilar riktade till sig från svenska medborgares förmögenhet.
Nätverken som vakar över varandras axlar vet hur extremt kraftfullt nätverkskonsumtionen är, dvs köp allt du kan av dina fränder sälj dyrt till och köp inget från fienden, kapitalet ackumuleras till oss, metoden har marknadsförts som konsumentmakt, då låter det riktat mot affärsmännen.
Nätverken som vakar över varandras axlar har hotat, förtalat, mobbat och jagat bor de de hittat på vara fienden, nu sitter nätverken i alla beslutande skikt (manifesteras bla med sossarnas"bästa tjejgänget").
Nätverkskonsumtion blir ett sätt att dränera svenskarnas förmögenhet och möjlighet att ackumulera mer förmögenhet, de som är rika klarar sig men den största massan blir fattigare, nyanlända kan skapa en förmögenhet på några år med bidrag och svartjobb. Biståndet till andra länder forsar ut ur sverige, välfärden dräneras genom nedskärningar, permiteringar, nedläggningar och det smartaste av allt man undlåter att reparera, underhålla och nyinvestera i välfärden - det blir som en gigantisk sparbössa, välfärden kostar x kronor varje år i underhåll, x är en del av välfärdskostnaden, halverar du x förstör du välfärden och underhållspengarna (halva x)kan gå till bistånd, bidrag, ekonomiskt stöd till nyanlända så de biter sig fast i myllan och integrationsprojekt.
Jag tycker det är en fantastiskt bra och välfungerande metod, alla ska med, vi har fått för mycket nu ska vi dela med oss - det går ju kanon. Sov gott!