2006-03-20, 09:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
I fredags var en skvallerjournalist från en av skvallerblaskorna med i Radio Västernorrland för att berätta lite skvaller från Melodifestivalen.
En sak som han berättade var att en kvinnlig svtmedarbetare hade en kärleksaffär med en av de manliga schlagerartisterna.
Är det någon som kan hjälpa mig klura ut vem han är?
Tydligen ska han vara skild och den första som jag tänkte på var M*gn*s B. men sedan blev jag osäker om verkligen är skild eller inte.
Citera
2006-03-20, 09:41
Medlem
MB är fortfarande gift tror jag.

Men vad vet man vad folk gör "in the name of love"?
Citera
2006-03-20, 10:54
Medlem
Hivars avatar
Jobbar inte Lisa Knapp åt SVT? Hon är väl ihop med Andreas J?
Citera
2006-03-20, 11:59
Medlem
Pixelmans avatar
Jodå.

Dom ska ha unge, vet inte om hon jobbar på SVT dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Hivar
Citera
2006-03-20, 13:00
Medlem
Dr Tolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivar

Tidigare ”Robinson”-deltagaren Lisa Knapp.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...781418,00.html
Citera
2006-03-20, 14:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag kanske måste förtydliga mig:
Den kvinnliga SVT-medarbetaren hjälpte till med melodifestivalen, som jag förstod det, så hon kanske är någon assistent eller typ kaffekokare eller så.

Skvallerjournalisten, Jens nånting, hade gjort en lista på skvaller och den här kärleksaffären hade han med på listan med otrohet.

Han sa ungefär så här i radion i fredags:
"Veckans otrohet på min lista är att en av de kvinnliga svt-medarbetarna som hjälper till med melodifestivalen har haft en hemlig kärleksaffär med en av schlagerartisterna på melodifestivalsturneen. Han är skild men hon har ett förhållande som kan raseras på lördag när pojkvännen kommer till Globen höhöhöh"
Citera
2006-03-20, 19:25
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Han sa ungefär så här i radion i fredags:
"Veckans otrohet på min lista är att en av de kvinnliga svt-medarbetarna som hjälper till med melodifestivalen har haft en hemlig kärleksaffär med en av schlagerartisterna på melodifestivalsturneen. Han är skild men hon har ett förhållande som kan raseras på lördag när pojkvännen kommer till Globen höhöhöh"
Ok, ska försöka mig på en gissning. Fd Fröken Sverige/NG3-"popstjärnan" Malin Olsson har marknadsfört sitt svt-program Bobster under festivalen och hon har en pojkvän som enligt uppgift dansar bakom Carola. Det där sista med att pojkvännen skulle komma till Globen kan ju vara en hint angående detta. Hon är ju dessutom het nog för att få de flesta schlagerboys på fall.
http://www.aftonbladet.se/noje/0103/...en_Dalarna.jpg
Citera
2011-08-09, 09:38
Medlem
z2joiss avatar
Med tanke på att Malin är programledare nu, vem var artisten?

Bytte hon pojkvän från dansare till Amigoprogramledare efter snedsteget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in