Citat:
Ursprungligen postat av
Aznee1
Ärligt talat varför i helvete åker ens folk till Thailand? Liksom jag har en vän nu som är i Thailand någonstans och liksom du har han bokat en svindyr resa för att vara borta i ungefär två veckor och sedan så har det regnat och ska regna hela tiden han är där. Liksom bara slöseri med pengar, känns ju otroligt mycket vettigare att åka till tex Grekland eller Spanien eller så på sommaren så får man iallafall sol och normal mat istället, dessutom mycket billigare och kortare resväg.
Varför kan du bara inte på ett ödmjukt sätt fråga det du vill veta istället för att skapa en attack-tråd och på så sätt få fram samma info?
Jag stör mig på sånna som dig.
Fega, okunniga och osäkra mesar som inte vågar säga att de inte kan, och behöver hjälp. Istället attackerar man och låtsas som att man har nåt bra att komma med.
Sen att du är korkad och inte kan förstå logiken i det hela med Thailand och väderaspekten visar att du har väldigt mycket att jobba på kring din personlighet.
Du jämför och frågar kring thailand och grekland/spanien.
Du kan alltså inte en sån enkel sak som att man åker till länder som har varmt klimat när det är kallt i europa. Grekland och spanien är varmt när det är varmt i Europa generellt sett, medan länder som thailand, mexiko osv har pissväder på sommarn, men väldigt fint väder på vintern.
Var så god, nu fick du ändå lite hjälp även om du inte förtjänat det.