Citat:
Ursprungligen postat av
jonte400
Vi är tre syskon som brukar fira jul tillsammans med barnen och våra föräldrar. Sammanlagt är vi ofta runt 14-18 personer samlade. Vi har inte tagit betalt av varandra utan det har fått jämna ut sig på så vis att vi står för det ett år i taget hos var och en. Nu är det dock så att syrran skaffat kille. Denna kille kommer med all sannolikhet inte bjuda över oss framöver till hans familj. Dessutom har syrran en kompis med sig som blivit ensam över jul då hennes mamma avlidit för en månad sen. Jag undrar vad som är lämpligt att ta betalt. Jag frågade min bror men han sa bara att jag skulle lägga ner, men gillar inte detta med snyltande. Är 150 kr per styck för mycket, tänker att det ska täcka det mesta. Hur hade ni gjort?
Om du inte är ett troll, så är du snålare än någon människa jag någonsin träffat och jag hoppas du går under snart.
Om du är ett troll, så önskar jag att du dör på snabbast tänkbara sätt, för det är troll som du som förstör FB mer än de värsta vänsterextremister, som faktiskt finns härinne. Troll har ingen anledning att existera.