2019-12-29, 00:32
Medlem
Det är väl inte svårare än att nån av dom har mena-pojkvän eller umgås med såna så faller alla bitarna på plats oavsett var tjejerna kommer från
Citera
2019-12-29, 14:59
Medlem
Ringhals3s avatar
Hade det varit 20 vanliga svenskar som blivit rånade så skulle väl flera av dem beskrivit förloppet på facebook vid dethär laget?
Citera
2019-12-29, 18:51
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hade det varit 20 vanliga svenskar som blivit rånade så skulle väl flera av dem beskrivit förloppet på facebook vid dethär laget?

Om polismyndigheten inte bemästrar kriminaliteten så kan det tendera att ta andra väger, mycket beklagligt.
Citera
2019-12-30, 11:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Kanske är man lite försiktig med publicitet om att man regelbundet spelar kort om stora belopp?
Citera
2019-12-30, 11:49
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kanske är man lite försiktig med publicitet om att man regelbundet spelar kort om stora belopp?

Jäpp! Det är således ingen vanlig hemmafest som rånats.
Citera
2020-01-03, 19:17
Bannlyst
https://www.fastighetsbyran.com/sv/s...2208526#bilder

Och där säljer grannen huset
Citera
2020-01-10, 02:37
Medlem
Något nytt om det här thai-kalaset?
Citera
2020-01-10, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Något nytt om det här thai-kalaset?

Jag var ner till Västerås under helgen och träffade ett tiotal västeråsare men ingen visste mer än det vad tidningarna har skrivit om. Jag tog upp detta med den ev. thailändska kopplingen men ingen hade hört något om detta.

Man kan tycka att något hade kunnat sippra ut bland folk men icke. Det tyder ju på att det som hände skedde bland en sluten krets som inte kanske har så mycket gemensamt med den vanlige västeråsaren. I alla fall inget som man avslöjar.
Citera
2020-01-15, 17:37
Medlem
Fick nys om VLT's ständiga plus-artiklar:

https://www.vlt.se/artikelserie/vapn...b-8b9daae2ead3
Citera
2020-01-15, 22:38
Medlem
Tidigt på lördags morgonen den 21 december förra året rånades 26 personer på kontanter och värdesaker i en villa på Ormbergsgatan i Västerås.
Nu kan polisen ha nått ett genombrott i utredningen i och med det faktum att chefsåklagare Stephan Uttersköld tagit över utredningen.

Stephan Uttersköld vill inte säga om det finns någon eller några misstänkta i det här läget:

- Jag kan varken bekräfta eller dementera detta. Först och främst ska jag sätta mig in i ärendet, eftersom jag fick det först idag, säger han.
Citera
2020-01-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Tidigt på lördags morgonen den 21 december förra året rånades 26 personer på kontanter och värdesaker i en villa på Ormbergsgatan i Västerås.
Nu kan polisen ha nått ett genombrott i utredningen i och med det faktum att chefsåklagare Stephan Uttersköld tagit över utredningen.

Stephan Uttersköld vill inte säga om det finns någon eller några misstänkta i det här läget:

- Jag kan varken bekräfta eller dementera detta. Först och främst ska jag sätta mig in i ärendet, eftersom jag fick det först idag, säger han.

- Nu kan poliserna vara nära ett genombrott

Snacka om clickbait. Man blir ju nästan förbannad.
Citera
2020-01-22, 22:48
Medlem
Någon som vet något än? Helt otroligt att det inte läkt mer uppgifter, Har det hela mörkats ner så hårt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in