2019-12-21, 00:46
Medlem
TonyFlygares avatar
Hittade ingen tråd om denna kvinna, men jag är lite nyfiken på vad hon är för en människa egentligen.

Är hon möjligen vegan? Jag tänker på hennes klart åldrande hy. Hon är född så sent som 1986 men verkar åldras snabbare än en tjackis på Mallorca.
Citera
2019-12-21, 00:56
Jag har hört i ett avsnitt av Della Arte att hon brukar sitta på golvet och lägga pussel och äta kakor samtidigt. Slutresultatet är en massa pusselbitar blandat med kaksmulor. Verkar som en livsnjutare av rang.
Citera
2019-12-22, 15:22
Medlem
Åldras veganer fortare än andra? Åldras hon normalt fort kanske hon är rökare?
Citera
2019-12-22, 23:58
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Åldras veganer fortare än andra? Åldras hon normalt fort kanske hon är rökare?
Ja, veganer åldras i de allra flesta fall fortare än folk som äter näringsrika animaliska produkter. Låt oss inte grotta ner oss i det, är hon vegan eller inte?
Citera
2019-12-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Hittade ingen tråd om denna kvinna, men jag är lite nyfiken på vad hon är för en människa egentligen.

Är hon möjligen vegan? Jag tänker på hennes klart åldrande hy. Hon är född så sent som 1986 men verkar åldras snabbare än en tjackis på Mallorca.

Har du någon bild tagen nyligen så man kan se?
Citera
2019-12-23, 00:09
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Har du någon bild tagen nyligen så man kan se?
Jag har tyvärr inte det, men bilden i hennes artikel på Wikipedia är från 2013, då hon var bara 27 år gammal, ändå ser hon inte särskilt pigg ut om vi säger så. Det verkar vara svårt i allmänhet att hitta bilder på henne.
Citera
2019-12-23, 00:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
I den här artikeln finns en bild som bör vara tagen i år. Publicerad 28 juni 2019
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...r-depressionen
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-12-23 kl. 00:25.
Citera
2019-12-23, 00:29
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
I den här artikeln finns en bild som bör vara tagen i år. Publicerad 28 juni 2019
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...r-depressionen
Det är möjligt att den är från i år, men en sökning bort så visar det sig vara från ett gäng pressbilder från Galago, alltså inte en bild tagen av någon fotograf på Aftonbladet. Med tanke på att det är just pressbilder så ska man nog ta dem med en nypa salt, precis som med valfri annan kändis pressbilder. Jag menar, titta bara på hur annorlunda hon ser ut på den bilden jämfört med den på Wikipedia från 2013. Det är ju knappt så att man tror att det är samma människa.
Citera
2019-12-23, 01:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Det är möjligt att den är från i år, men en sökning bort så visar det sig vara från ett gäng pressbilder från Galago, alltså inte en bild tagen av någon fotograf på Aftonbladet. Med tanke på att det är just pressbilder så ska man nog ta dem med en nypa salt, precis som med valfri annan kändis pressbilder. Jag menar, titta bara på hur annorlunda hon ser ut på den bilden jämfört med den på Wikipedia från 2013. Det är ju knappt så att man tror att det är samma människa.

Du verkar ha rätt, det är bara pressbilder tydligen. Jag håller med om att det hela verkar lite märkligt att man inte ens åker ut och tar en riktig artikelbild utan bara tar en pressbild från sin mapp på datorn och slänger dit. Hm då blev vi ju inte klokare kring det.
Citera
2020-06-07, 10:40
Medlem
Worezs avatar
Är hon fortfarande ihop med Anton Magnusson?

Hittade en bild från januari. Ser ut som att hon gått upp en del i vikt eller luras man av bilden?

https://images.app.goo.gl/AwtViWNSR9x8tkon7
Citera
2020-06-07, 11:32
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Är hon fortfarande ihop med Anton Magnusson?

Hittade en bild från januari. Ser ut som att hon gått upp en del i vikt eller luras man av bilden?

https://images.app.goo.gl/AwtViWNSR9x8tkon7

Nej då, stor skillnad från tidigare. Sitta hemma och jäsa framför spelkonsollen har gett resultat.

Bilden kommer dessutom om en artikel som handlar om deras nystartade podd, som handlar just om att... sitta hemma och jäsa framför spelkonsollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in