Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-18, 10:35
Medlem
Harry_s avatar
känns som om det poppar upp nya varje år

skulle tippa när typ Hedman kommer ut att han blev utnyttjad så kan inte en annan kändis komma ut direkt efter
man vill typ inte ta fokus från varandra

vem kommer ut nästa år tro?
Citera
2019-12-18, 10:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

skulle tippa när typ Hedman kommer ut att han blev utnyttjad så kan inte en annan kändis komma ut direkt efter

Magnus Uggla kanske?
Citera
2019-12-18, 11:02
Medlem
sebastian66s avatar
Det är nog mer som en fluga
1 Komma ur garderoben som bög
2 springa in i väggen
3 Sexuellt utnyttjad
Det är nog en fluga många gärna rider på för att få uppmärksamhet
Citera
2019-12-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Magnus Uggla kanske?

Förnamnet stämmer väl. Fast inte först nästa år ...

Tyckte mig se Magnus Hedman på en kvällstidningslöpsedel när jag gick förbi kiosken
alldeles nyss.
Citera
2019-12-18, 11:11
Medlem
Skvistens avatar
Nästa som nu träder fram:

Margaux Dietz var länge tyst om övergreppet. Men på kvällens Svenska hjältar-gala vågar hon berätta öppet om att hon blev sexuellt utnyttjad som yngre.

– Jag lade all skam och skuld på mig själv, säger hon.

– Jag blev sexuellt utnyttjad av en bekant samtidigt som jag låg och sov, berättar Margaux Dietz från scenen på Cirkus i Stockholm.

https://www.aftonbladet.se/svenskahj...-kvallens-gala

Verkar ju bara hänt en enda gång.
Citera
2019-12-18, 11:22
Medlem
Dofternas avatar
Brukar vara de med lite skamfilat rykte som vill ändra sin origin story, för att på så sätt få förståelse. Gissar på Dickson Etuhu och Peter Jezewski.
Citera
2019-12-18, 11:27
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Det verkar vara rätt vanligt.

Men det märkliga, om det gäller den avdankade fotbollsspelaren.
Varför komma ut nu? Han har ju haft decennier på sig, eller börjar det bli dåligt med pengar.
och lagom till jul och allt, när folk har annat att pyssla med.
Citera
2019-12-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Det verkar vara rätt vanligt.

Men det märkliga, om det gäller den avdankade fotbollsspelaren.
Varför komma ut nu? Han har ju haft decennier på sig, eller börjar det bli dåligt med pengar.
och lagom till jul och allt, när folk har annat att pyssla med.

Han behövde:

- Karriär-boost
- Bortförklara sitt tidigare leverna (droger, skulder m.m.)
Citera
2019-12-18, 12:12
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Ja frågan är ju vem fan som blivit utnyttjad öht? En trend verkar det som men man börjar ju undra om folk ljuger för uppmärksamhet, sinnessjukt om man ljuger om övergrepp i så fall.
Citera
2019-12-18, 12:15
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja frågan är ju vem fan som blivit utnyttjad öht? En trend verkar det som men man börjar ju undra om folk ljuger för uppmärksamhet, sinnessjukt om man ljuger om övergrepp i så fall.

Folk ljuger om precis vad som helst. Särskilt folk som lever på uppmärksamhet både emotionellt och monetärt. Pratar vi dessutom om personer med missbruksproblematik så brukar sådana bli väldigt drivna lögnare redan bara av det.
Citera
2019-12-18, 12:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Det är "inne" just nu. Ungefär som alla feminister har blivit våldtagna. Sedan kanske det inte är så egentligen. Gudrun Schyman påstod ju att hon blivit våldtagen men när man pressade henne om det hade hon blivit våldtagen i tanken. Ungefär som Linnéa Claeson som blir våldtagen hundratals gånger per dag bara hon går ut (av män i tanken alltså).
Citera
2019-12-18, 12:25
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Folk ljuger om precis vad som helst. Särskilt folk som lever på uppmärksamhet både emotionellt och monetärt. Pratar vi dessutom om personer med missbruksproblematik så brukar sådana bli väldigt drivna lögnare redan bara av det.

Ja pundare kan väl bedra men inte för uppmärksamhet väl? Oftast dras ju historier för att man ska tjäna nånting på det, ljuger man om att man blivit utnyttjad som barn tjänar man väl inga pengar på eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in