2019-12-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Lycka till att hålla henne där oavsett vad mycket pengar du pungar ut med i månaden som tröst. Förr eller senare så kommer det vara du som får resa på dig och flytta iväg med henne eller så kommer du stå ensam kvar där när nyförälskelsen har vissnat och hon plötsligt inser att både vänner och familj fattas.

Lol tack. Vi har dock varit tillsammans väldigt länge nu, så sen där nyförälskelsen är borta sedan många år.
Citera
2019-12-17, 23:43
Medlem
Om du är toffel så kostar de nog en del

Annars är de inte så farligt om du står på dig
Citera
2019-12-18, 00:09
Medlem
Kosmos.s avatar
Är inte ihop med en hora. Delar alla boende och matkostnader mm. 50/50, så är billigare. Har 4000 något/månad billigare boendekostnader för det.
Citera
2019-12-18, 00:43
Medlem
Min kostade mig nog runt 50.000-70.000kr på 5 år och vi bodde inte ens ihop. Hjälpte idioten som fan ekonomiskt eftersom hon hade det tufft. Blir man dumpad på det sen också när hon vill ha annat den jävla horan.
Tur det finns kvinnor där ute som kan ta hand om sig själva.
Tänkte hjälpa henne operera hennes äckliga feta tantmage också med fula ärr överallt men det var tur jag inte gjorde det.
Citera
2019-12-18, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Klassfråga.

Är det låg eller hög klass på en flickvän som kostar mycket?
Citera
2019-12-18, 01:41
Medlem
Jag jobbar med två olika schablonbelopp.

WT-tjejer 1.750:-/månad
Akademiker 2.250:-/månad

Båda beloppen avser merkostnader och eller uteblivna intäkter när man är tillsammans men ej bor i hop.
Citera
2019-12-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Min thai tjej kostar ca 4000kr per månad. 2000 skickar hon hem och 2000 använder hon till sin mat (thaigrönsaker mm) och kläder.

Hon jobbar inte.

Får hon stanna hemma när du går ut och äter eller åker på semester?
Citera
2019-12-18, 01:54
Bannlyst
En flickvän är inget husdjur
Frågeställningen får det verkligen att låta som det.

En flickvän är en människa kapabel till att hålla ett arbete....
Citera
2019-12-18, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Slår jag ut alla kostnader på 40 år blir kostnaden ungefär 8000kr/månaden.

Fast jag har ju trott att vi haft 50/50, i slutändan visas det någonting helt annat.

Hur kan man tro att man delar 50/50 när det i själva verket diffar 3,8 miljoner?
Citera
2019-12-18, 01:56
Bannlyst
Lågt eller inget. Markerar klart att jag tar en annan tjej eller en vid sidan om om jag ska investera med dålig avkastning. När en kvinna förstår att du kan lämna henne lika lätt som hon kan så börjar hon korigera sig annars ligger det i kvinnans natur att pusha gränserna.
Citera
2019-12-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
En flickvän är inget husdjur
Frågeställningen får det verkligen att låta som det.

Kan hålla med om att diskussioner rörande kostnadssidan låter snarlik, men där stannar likheterna. I fallet med husdjuret är man näst intill alltid garanterad villkorslös kärlek och lojalitet livet ut. När det gäller slukhålet flickvän råder i stället det helt motsatta förhållandet. Lojaliteten och kärleken är lika flyktig som gas.

"If you need a friend buy a dog"
Citera
2019-12-18, 02:05
Medlem
per-albins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Min kostade mig nog runt 50.000-70.000kr på 5 år och vi bodde inte ens ihop. Hjälpte idioten som fan ekonomiskt eftersom hon hade det tufft. Blir man dumpad på det sen också när hon vill ha annat den jävla horan.
Tur det finns kvinnor där ute som kan ta hand om sig själva.
Tänkte hjälpa henne operera hennes äckliga feta tantmage också med fula ärr överallt men det var tur jag inte gjorde det.
Lider med dig broder! Lika bra att vara ungkarl resten av livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in