2019-12-15, 16:27
Administrator
admins avatar
wazzobazzo har fått sitt konto kapat.

(FB) Varning stor pistol-scam med kapade flashbackkonton pågår just nu på fb.

Jag har sedan en tid tillbaka en dialog med den riktiga ägaren till wazzobazzo. Eller vad som påstås vara den riktiga ägaren. Men ett problem med att erbjuda anonymitet är att det blir betydligt svårare för oss att hjälpa till om kontot blir kapat.

I detta fallet så är jag ganska säker på att det är den riktiga ägaren, och jag tycker det är trist att någon som varit medlem i över tio år ska förlora sitt konto. Så därför vill jag hjälpa till om jag kan. Men för att vara säker på att det är rätt ägare, så startar jag en tråd.

Om du är den riktigare ägaren till kontot wazzobazzo så bör du höra av dig till mig via PM.

admin
2020-01-14, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin
wazzobazzo har fått sitt konto kapat.

Jag har sedan en tid tillbaka en dialog med den riktiga ägaren till wazzobazzo. Eller vad som påstås vara den riktiga ägaren. Men ett problem med att erbjuda anonymitet är att det blir betydligt svårare för oss att hjälpa till om kontot blir kapat.

I detta fallet så är jag ganska säker på att det är den riktiga ägaren, och jag tycker det är trist att någon som varit medlem i över tio år ska förlora sitt konto. Så därför vill jag hjälpa till om jag kan. Men för att vara säker på att det är rätt ägare, så startar jag en tråd.

Om du är den riktigare ägaren till kontot wazzobazzo så bör du höra av dig till mig via PM.

admin

Tja jag har ju som du vet varit här hela tiden så jag kan väl lika gärna skriva här i tråden också... Kontaktade dig via PM för första gången för månader sedan. Har föreslagit ett antal lösningar för att bevisa att jag är jag och tycker själv att jag varit tillmötesgående.

Jag har väntat på PM-svar i snart en vecka nu.
2020-01-18, 11:45
Bannlyst
Citat:
admin

Bump inget svar än.
2020-01-19, 08:43
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo2
Tja jag har ju som du vet varit här hela tiden så jag kan väl lika gärna skriva här i tråden också... Kontaktade dig via PM för första gången för månader sedan. Har föreslagit ett antal lösningar för att bevisa att jag är jag och tycker själv att jag varit tillmötesgående.

Jag har väntat på PM-svar i snart en vecka nu.

Du har nu fått ett svar via PM.

admin
2020-01-19, 16:35
Bannlyst
Citat:
Du har nu fått ett svar via PM.

admin

Tackar för svaret. Jag har nu besvarat (och besvärat? ) dig där.
2020-02-01, 20:51
Moderator
Gordon Blixts avatar
Enär kontakt synes ha etablerats fyller tråden ingen fortsatt funktion.

/Mod

* KLICK *

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in