Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2023-02-08, 23:20
  #25
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Enda läsvärda rapporten.
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
hur har det gått för
lukas och magnus
fortfarande nedknarkade och ritar hakkors?

glor på inläggen jävlar vad du knarkat din hjärna är rätt paj så jag förstår dina inlägg från annat perspektiv nu.
Tack för responsen på min 17 år gamla tripprapport.
Kul att den här gamla tråden får uppmärksamhet och så bra betyg efter alla dessa år.


Det gick väldigt bra för Lukas, han jobbar som IT-konsult i USA.
Magnus har jag inte haft någon kontakt med på ca. 15 år. Han svek mig så jag sa upp kontakten.

"Fortfarande"? Nä, som tur är så känner man bara av DXM i max 8 timmar.

Är du neurolog eller på något annat sätt kvalificerad att yttra dig om hur "paj" någons hjärna är?
Kan meddela att min hjärna är i toppskick och brukar göra väldigt bra ifrån sig på IQ-test.

Hur är det med din hjärna då?
Du verkar inte så bra på att läsa och skriva med tanke på hur du uttrycker dig i andra diskussioner.
__________________
Senast redigerad av Bone Collector 2023-02-08 kl. 23:23.
Citera
2023-02-09, 00:11
  #26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det intressanta är att bilderna fortfarande går att titta på efter 17 år. Ser inte riktigt vad som står, men det verkar ju ha varit roligt i alla fall.
Citera
2023-02-09, 10:28
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Tack för responsen på min 17 år gamla tripprapport.
Kul att den här gamla tråden får uppmärksamhet och så bra betyg efter alla dessa år.


Det gick väldigt bra för Lukas, han jobbar som IT-konsult i USA.
Magnus har jag inte haft någon kontakt med på ca. 15 år. Han svek mig så jag sa upp kontakten.

"Fortfarande"? Nä, som tur är så känner man bara av DXM i max 8 timmar.

Är du neurolog eller på något annat sätt kvalificerad att yttra dig om hur "paj" någons hjärna är?
Kan meddela att min hjärna är i toppskick och brukar göra väldigt bra ifrån sig på IQ-test.

Hur är det med din hjärna då?
Du verkar inte så bra på att läsa och skriva med tanke på hur du uttrycker dig i andra diskussioner.
eftersom du inte knarkar än idag så förstod du väl själv att de inte var bra?
ja jag är kvalificerad att förstå att du har knarkat sönder dig redan som tonåring, roligaste när du inte kunde hitta Just D videon trots att den dyker upp först, riktig imbecill har du blivit
Citera
2023-02-09, 15:17
  #28
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
eftersom du inte knarkar än idag så förstod du väl själv att de inte var bra?
ja jag är kvalificerad att förstå att du har knarkat sönder dig redan som tonåring, roligaste när du inte kunde hitta Just D videon trots att den dyker upp först, riktig imbecill har du blivit
Nej, du är garanterat inte ett dugg kvalificerad.

Jag tror att du är extremt okunnig och obildad. Lite småkorkad rentav.
Förmodligen kan du ingenting om varken kemi, medicin eller neurologi.

Komiskt att bli kallad för imbecill av någon med så låg intellektuell förmåga.


Roligt att du verkar så besatt av att gå igenom andra gamla ämnen som jag startat. Vad är syftet?


Videon hittade jag och om du hade bemödat dig med att läsa igenom tråden så ser du också att jag inte var ensam om problemet.
Minst en till person beskrev exakt samma problem, och då kan det inte bero på mig.

Antingen så är din läsförståelse mycket dålig eller så svarade du innan du hade läst alla inlägg.
Oavsett vilket, så är det du som framstår som en imbecill.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback