2006-03-20, 13:56
Medlem
Bullsquids avatar
kul med en rapport som e skriven under rusen fast jag har för mej att det inte var tillåtet att posta såna så den kommer kanske bli borttagen..
du kanske bör skriva lite om vad som hände när du va nykter sen med så det blir lite lättare att fatta
Citera
2006-03-20, 15:28
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
kul med en rapport som e skriven under rusen fast jag har för mej att det inte var tillåtet att posta såna så den kommer kanske bli borttagen..
Som jag förståt det så är det live-rapporter som inte är tillåtna, de ska tas i flumtråden. Loggar ska dock vara ok om jag förstått det hela rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
du kanske bör skriva lite om vad som hände när du va nykter sen med så det blir lite lättare att fatta
Även fast det är lite rörigt så tycker jag ändå att det finns en viss tråd och att allting är väldigt talande för hur en tripp på DXM kan te sig.

När jag var nykter hände inte så mycket alls, jag vaknade nästa dag och kände mig utvilad och "bakis". Var väldigt ljuskänslig och det mesta gick i vita nyanser, jag hade lite svårt att förstå och var allmänt trög. Dock gick det över efter en timme eller så.
Citera
2006-03-20, 16:50
Medlem
aminos avatar
Bra ide att lanka till antackningarna. Det ar kannsla i dom, jag brukar sjalv gora antackningar, men dom brukar bara bli nagra rader under ett helt rus. Jag tror jag skriver mycket, men storre delen ar mitt huvud.
Citera
2006-03-21, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Ser ut som att han håller på att dö snart vacker musik.
Låter som jävligt vacker musik, undrar vad det var.

Intressant med scans/bilder på anteckningarna.
Citera
2006-03-21, 14:00
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trampzor
Låter som jävligt vacker musik, undrar vad det var.

Intressant med scans/bilder på anteckningarna.
Om jag kommer ihåg rätt så bestod "musiken" av blipp blopp-ljud och ringsignaler från hans mobil.
Citera
2008-01-05, 14:51
Bannlyst
bilderna var helt okej
Citera
2008-01-05, 16:05
Medlem
Energis avatar
Haha. Det var kul att läsa dina anteckningar. I början så var det rätt så normalt skrivet men sedan blev det bara en massa klotter.

Citera
2008-01-08, 01:40
Medlem
tantas avatar
rolig rapport.
Citera
2008-01-08, 20:46
Medlem
Trädpojkes avatar
Annorlunda och bra rappis, dock var de där bilderna som kom efter anteckningarna lite onödiga. Förutom den första på enbart dig mysposition så var de andra rätt intetsägande.

Egentligen var det bara en OK rapport, men du får lite extra för att du spiceade till det med anteckningar från ruset.

3/5
Citera
2008-03-24, 05:09
Medlem
capzyLs avatar
Citat:
21:13
Vi lyssnar på E-type
Aquire ninjarep

01:28 Hellå hållå?
Lukas spelar vacker musik mit sin moopilteleför det var mycket vackert, uppskattat osv. Ser ut som att han håller på att dö snart vacker musik.
Funderar nu på att gå intressant paradox hem till mig själv. Jag börjar bli ganska pömsich.
zzzzzzzzzzzzzzz LUKAS SovER

Hahaha, älskar på bilden i anteckningblocket hur det stå "01:28 Hellå Hållå?" Så snyggt skrivet, förövrigt helt sjukt roliga grejer du har kladdat ner, började faktiskt skratta när jag såg några av sidorna gå över i sjuka bilder
Citera
2022-07-22, 19:37
Medlem
Enda läsvärda rapporten.
Citera
2023-02-08, 22:38
Medlem
Citat:
Fick första DXM-trippen på länge igår. Vad ska man säga? Det var härligt, hade längtat länge efter det.

Med i min packning hade jag anteckningsblock, penna och kamera för att kunna dokumentera mitt höga nöje. Tänkte maskinskriva rent mina anteckningar men det går nog inte. Det är alldeles för rörigt för att jag ska kunna föra över helhetsbilden av mina sinnesintryck. Jag valde därför att scanna sidorna i blocket istället.

Håll till godo.

Sida 1, sida 2, sida 3, sida 4, sida 5, sida 6, sida 7, sida 8 och sida 9

Bilderna jag tog, ser ut som om kameran själv fått en dos av mitt pulver, jag har inte retuscherat dem någonting.
Bild 1, bild 2, bild 3, bild 4, bild 5, bild 6, bild 7, bild 8, bild 9, bild 10, bild 11 och bild 12

Hoppas att det ska smaka.

hur har det gått för
lukas och magnus
fortfarande nedknarkade och ritar hakkors?

glor på inläggen jävlar vad du knarkat din hjärna är rätt paj så jag förstår dina inlägg från annat perspektiv nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in