Citat:
Ursprungligen postat av
Jaegermaester
Tacksam fr svar, nr du beskriver det p det viset knns det inte lika lugnt lngre. (uppskattar infon)
Ska jag hlla mig uppe till klockan 07:00 eller lngre, gr inte mig ngot, jag r hellre p skra sidan.
Zolpidem har inga planer p lngre. Lite mat kanske kan hjlpa p ngot stt som jag inte skulle se hur, men vrt att frga.
Mste bara tillgga: UPPSKATTAR ATT FOLK SITTER HR VID DENNA TIDEN OCH HJLPER FOLK I ND
Var inte meningen att oroa dig med infon, menar mer att Alprazolam gr ur rtt snabbt. Du verkar inte jttebekant med droger s tnk s hr:
Alpra r snabbverkande, ngestdmpande (som alkohol, ven hmningsdmpande), knd som "spra ur-drogen" nummer ett! Speciellt i kombination med alkohol.
Ikto r muskelavslappnande. Hade du slngt in opiater/opioider i blandningen hade det varit mycket vrre, d hade du nog ftt mnga "ring 112"-inlgg.
Det verkar som att du inte r allt fr pverkad eller har nyktrat till lite. Vilket r bra, kka ngot r en bra id.
Frstr din oro drfr utgr jag frn att du inte har ngon tolerans men nd nyktrat till. Finns dom som utan tolerans skulle sprat helt p den dosen, ven om det r ganska ovanligt.
Varfr jag rder dig att ringa 1177 r fr att f mer info om Zolpidem i kombination med det andra (- kokain).
Jag kommer inte sitta hr och sga att allt r chill ven om jag skulle kunna gra det, bara fr att alla r olika.
Ngot du ska gra r att slappna av, ta det lugnt. Oroa dig inte fr mycket utan lt tiden g. Det r ltt att sitta och noja ver intag och ven om mngden fr mnga hr p FB r liten r din oro absolut befogad.
Jag hnger nog kvar p FB ett tag till, lite tur s kommer en Zolpidem-expert in och svarar.