2020-07-19, 16:52
Medlem
Fjellström svamlar i studion om att " AIK gick mot en relativt säker seger innan straffen kom"

att leda med uddamålet med bara minuter kvar är inte en relativt säker seger Tankevurpa från Fjellström?
Citera
2020-07-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Har han inte redan så borde han tappat all respekt hos spelarna efter den intervjun. Ingen liten sågning av truppen.

Kickad/avgår snart?

Han är tydligen rätt dyr att sparka om man ska tro på snacket här på Flashback.

AIK var inte bra så till viss del är såklart kritiken befogad men nog tycker man att han borde såga sig själv också. Inte sällan AIK spelar på resultatet när dom är i ledning.
Citera
2020-07-19, 16:54
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Norling snear och totalsågar laget. Känns som han snart knäcks helt mentalt. Han är så nära gråten.

https://mobile.twitter.com/Dplay_Sport/status/1284859650484121600

Hahahahaha!!!

Stanna Norling! Bästa klippet jag sett i år
Citera
2020-07-19, 17:03
Medlem
Fan vad skön han är Norling. Årets intervju helt klart
Citera
2020-07-19, 17:05
Medlem
Tycker lite synd om Kalmar. Ledde med 1-0 mot Elfsborg, fick stryk med 2-1. Likadant mot Hammarby förra omgången och nu idag mot Malmö. För dåligt tränade?
Citera
2020-07-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Tycker lite synd om Kalmar. Ledde med 1-0 mot Elfsborg, fick stryk med 2-1. Likadant mot Hammarby förra omgången och nu idag mot Malmö. För dåligt tränade?
Dåligt tränade vet jag inte. Truppen är nog för svag helt enkelt. Skönt dock att jag inte är ensam om att tycka synd om Kalmar.
Citera
2020-07-19, 17:16
Avslutad
Tycker det är skönt med tränare som Norling som färgar vår lilla liga. Men jäklar vad sur han var.
Citera
2020-07-19, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Hur mycket tro var det på topp 3 inom bajenleden inför säsongen?
Allt annat ett misslyckande.
Citera
2020-07-19, 17:19
Medlem
a.e.gs avatar
Jag brukar inte klaga på domarna men nu är det fan parodi...

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2020-07-19, 17:21
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Tycker det är skönt med tränare som Norling som färgar vår lilla liga. Men jäklar vad sur han var.

Han bör erbjudas ett livstidskontrakt hos den allmänna idrottsklubben.

Om man ska vara seriös, så håller jag med. Förstår hans ilska helt och hållet, AIK verkar sakna pondus, de hade behövt en Kenny Pavey-typ. Dimitriadis, är en annan jag tänker på, som saknas.

Tihi verkar inte hålla måttet heller, Norling envisas dock med att spela honom.
Citera
2020-07-19, 17:21
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Norling snear och totalsågar laget. Känns som han snart knäcks helt mentalt. Han är så nära gråten.

https://mobile.twitter.com/Dplay_Sport/status/1284859650484121600

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Oj jävlar den kritiken var inte nådig. Har inte riktigt fått intrycket av Norling att han visar så mycket känslor. Frågan är hos stort förtroende han har hos spelarna? Varberg bör man slå om man vill ha i den absoluta toppen att göra.

Citat:
Har han inte redan så borde han tappat all respekt hos spelarna efter den intervjun. Ingen liten sågning av truppen.

Kickad/avgår snart?

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fan vad skön han är Norling. Årets intervju helt klart

Norling har ju rätt i mycket han säger.
Det är typiskt millenial kultur (födda 83 - 93) att man tycker synd om sig själv istället för att han jobba ännu hårdare för att bättra på sitt misttag.
Visst är detta kanske inte rätta forum att förmedla detta utan detta borde han egentligen ta med spelarna i omklädningsrummet eller i enrum men det är ändå väldigt transparent och bra TV från Norling.

Dock kommer det nog tolkas som att han försöker slå sig ryggen fri vilket innebär att han kan tappa spelarna.

Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Hahahahaha!!!

Stanna Norling! Bästa klippet jag sett i år
Citera
2020-07-19, 17:23
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Jag är Varbergare men jag måste slå ett slag för Mjällby med vad gäller charmigt lag. De har vart riktigt underhållande när jag kikat på dem.

Var ett bra tag sedan det var 2 nyuppflyttade lag som var såhär jobbiga att möta. Sen ingen publik osv hjälper nog en del med men endå

Sjuka resor för bägge också. Mjällby i division 1 för två år sen och Varberg med kval ner mot samma serie samma säsong.

Norling har lite tur att han har sån skruvad personlighet. Annars hade man ju tagit dagens utspel som att han hade gett upp helt. Nu kommer folk mest rycka på axlarna åt det är känslan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in