2020-06-17, 19:01
Medlem
Smerchs avatar
Vad respektlöst att intervjua mitt under den tysta minuten
Citera
2020-06-17, 19:18
Medlem
girigfans avatar
Tror 078orna vinner på hemmaplan, haif/ellos bör dock nöja sig med kryss borta två starka lag som inte vill förlora
Citera
2020-06-17, 19:20
Medlem
fjiskens avatar
Vilket jävla sopgäng vi är. Vi kan fan radera hela vår klubb, och wesström det jävla klappmongot kan ratta någon klubb i div5 och satsa på sitt jävla blå linjen trams.

Dra åt helvete bw, och dra åt helvete Rikard.
Citera
2020-06-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vilket jävla sopgäng vi är. Vi kan fan radera hela vår klubb, och wesström det jävla klappmongot kan ratta någon klubb i div5 och satsa på sitt jävla blå linjen trams.

Dra åt helvete bw, och dra åt helvete Rikard.

Wesström och Norling bör lämna klubben ikväll, dom kommer ändå inte överleva detta kaoset som kommer att skapas nu!
Citera
2020-06-17, 19:42
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorbjorn-Fred
Wesström och Norling bör lämna klubben ikväll, dom kommer ändå inte överleva detta kaoset som kommer att skapas nu!
Åker vi inte ur i år är det ett jävla under.

Norling ska inte sätta sin fot i AIK någonsin
Citera
2020-06-17, 19:52
Medlem
Vad sysslar AIK med? Nog för att man avskyr dom å det grövsta men man hade ju skämts som fan om man hållt på dom
Citera
2020-06-17, 20:12
Medlem
girigfans avatar
Gnagager förväntar sig alltid guld, men klart det kommer en plump lite här och vart med så ungt lag. Tror öndå de slutar som topplag, dock ingen guldkandidat
Citera
2020-06-17, 20:21
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad sysslar AIK med? Nog för att man avskyr dom å det grövsta men man hade ju skämts som fan om man hållt på dom

Hahahaha ja vad händer
Citera
2020-06-17, 20:35
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Flera är väl ganska ok på det, men lag som är kända för det är ju t ex Ajax. I årets trupp verkar det vara 8 spelare, utöver det 4 till som värvats in när dom varit unga, eller som varit i Ajax utländska akademier, så ungefär 40% av A-laget.
Fck? Man city? Barca real? Bayern? Jucmventus inter? Psg?
Är en del i dagens fotboll helt enkemt.
Citera
2020-06-17, 20:38
Medlem
girigfans avatar
Ruggigt starkt av bajen att vända, ser ut att infria förväntningarna som en av årets guldfavoriter? Nån som tittat? Ser ba dif matchen
Citera
2020-06-17, 21:02
Medlem
InnesIs avatar
Såg precis klart Elfsborg vs Hammarby och kan tycka att vi (Hammarby) kommer undan. Visst vi leder med 15 minuter kvar men det såg inte bra ut. Antalet felpass var faktiskt riktigt dåligt. 4-5 gånger ledde det dessutom direkt till kontringar. De har en del att jobba på.

Var ser man förresten highlights från matcherna? Tidigare lade fotbollskanalen alltid ut korta klipp direkt när det hände och sedan sammandrag. Det verkar de inte göra längre.
Citera
2020-06-17, 21:03
Medlem
Nytt spelsystem och många unga. Vill jag ha det - så får jag acceptera sånt här. Det var värre med förlusten borta mot Göteborg ifjol

Första målet skulle väl Haugaard ta, straffen är onödig.

Allvarligt läge men inte katastrofalt.

Nu väntar Haif och MFF. Jag hoppas jag fortsatt har is i magen och tilltro nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in