2006-03-19, 22:44
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Trentor
Att 60-åriga matteläraren ställer sig på katedern, drar ner brallorna och långsamt, långsamt trycker ut en brun, hårig bajskorv. Det är nog det värsta som kan hända.

Har detta verkligen hänt??
Citera
2006-03-19, 22:46
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Folk som kliar sig på pungen och sen luktar på fingrarna är jävligt störande i sådana salar.
Citera
2006-03-20, 00:17
Medlem
ccjjs avatar
Hände en gång på Gymnasiet under ett nationellt matteprov att den tjej som satt närmast mig öppnade en stor jävla yoghurt. Folk som inmundigar flytande mjölprodukter i offentliga miljöer äcklar mig något enormt så jag kan inte tänka mig något värre.
Citera
2006-03-20, 07:47
Medlem
Räcker med att någon vänder blad högljudd för att man ska bli irriterad. Tysta salar är aldrig tysta, så inte fan sätter jag min fot där. Nä, föredrar kort och gott antingen total tystnad så jag kan nynna till min tinnitus, eller så fungerar det faktiskt bäst att sitta någonstans med liv och rörelse, t ex ett fik eller bibliotek. Tysta salarna är ju olidliga.
Citera
2006-03-20, 09:58
Medlem
a4swes avatar
Jag tror att de flesta är överns om att man inte bör ha med sig datorer och mobiltelefoner till läsesalar samt att man bör välja sitt mellanmål med omsorg.
Alla utom de som gör de här förfärliga misstagen.
Citera
2006-03-20, 10:26
Medlem
david85s avatar
Människor med mp3-spelare, är oftast en jävla Ipod, som spelar på alldeles för hög volym så alla runtom hör skiten... Då blir det ett hårt ryck i lurarna
Citera
2006-03-20, 19:13
Medlem
Etanols avatar
I min klass går en kille som inte kan sitta still. Han stampar med foten som en tok hela proven. Klassen min har lärt sig stänga av det här, det är mer jobbigt om han inte gör det, för det ljudet följer oss från första till sista lektionen. Vår systerklass tycker däremot inte att det är lika kul och hatar att skriva prov med oss. :-)
Citera
2006-03-20, 23:40
Medlem
LASSE RASMEDVETENs avatar
Tjejer som dricker vatten ur en medhavd flaska.

Men apropå löjliga spekulationer om folk som hukar på katedern (läsesal?) så anser jag att en självmordsbomb skulle vara störande. Tänk att bli pepprad med en massa kroppsdelar när man försöker göra läxan. Ett blodigt öra lägger sig mitt i bokuppslaget.
Citera
2006-03-21, 21:03
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlow
Lära sig?

Jag gick till skolan för att träffa folk och ha kul... Plugga gör man på kväller och nätter. Jag också spanar (spanade!) hellre än pluggar...

Jag var dessutom en av dem som hade "livliga diskussioner på vad dom tror är visknivå"...

Jaaa vet du vad, lära sig..

Vill inte vara jättedryg mot dig men det låter som att du typ vill framhäva hur cool du är genom att inte bry dig.. Känns inte det lite.. hmm jag vet inte.. typ hej-jag-var-en-högstadiegangster-som-hängde-i-rökrutan-och-aldrig-kom-ifrån-min-hemstad?

Äh.. jag är trött. Hade velat småförlolämpa dig på nåt mer raffinerat sätt eftersom jag tycker du verkar något nedlåtande mot mig. Men jag kan ju faktiskt ha missuppfattat ditt inlägg..

Berätta lite mer om dig själv. Gick det bra efter skolan? Du verkar ju iaf ha pluggat en del (kväller och nätter.. så länge inga snyggingar var i närheten antar jag?) Kom du in på den utbildningen du ville? Trivs du med ditt arbete?

Det är seriösa frågor.
Citera
2006-03-21, 21:12
Medlem
kexets avatar
Jag blir galen på folk som använder laptops i de tysta läsesalarna. Det borde vara tokförbjudet. Smattret och klicken låter hur mycket som helst. Ibland slår de enter så högljutt att man nästan får en hjärtattack.
Citera
2006-03-22, 17:40
Medlem
Storhövdingens avatar
Härom veckan var det en kille som började kräkas några stolar ifrån mig under en föreläsning, som tur var fick jag inget stänk på mig, men det var fan inte långt ifrån.
Citera
2006-03-22, 18:17
Medlem
Bråkmakarns avatar
Folk som säger "Ah vad skönt, nu är jag klar" för sig själva - fast tillräckligt högt för att alla ska höra - och sträcker på sig. Mongon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in