Lite kortfattat. Dom stoppa mig och min kompis när vi körde bil. Dom sa att det var en vanlig nykterhetskontroll. Sen ber dom oss gå ut från bilen.Stod där länge i kylan utan att något hände.Sen kommer två poliser till,den manliga var väldigt otrevlig, han sa att vi absolut inte får prata även om vi bara prata om hundar.Man kände sig kränkt och maktlös. Dom andra poliserna stod helt tysta medans deras kollega hade dålig attityd. Står där ett långt tag till och väntar bara, dom säger att dom tycker att min kompis är påverkad när hon inte är det. Det kommer ytterligare två poliser till, så alltså sammanlagt 6 poliser. Dom vill ta urintest på oss. Dom visiterar oss och var tvungna att ta av skorna och stå där i kylan. Sen splittrar dom på oss för dom tar min kompis till sjukhus för att ta blod & urinprov. Dom hade frågat en skola/kontor om dom kunde låna toaletten för att ta urintest på mig, efter att jag hade tagit prover så har dom dörren öppen och känner mig väldigt kränkt eftersom det var många människor som gick förbi & kolla. Min kompis är livrädd för sprutor och får panikattack och gråter men det brydde dom inte sig om och sa kommentarer som ”äsch nu får du faktiskt lugna dig”. Dom tar till sist hennes körkort för dom misstänker att hon är påverkad, hon ber dom att ta snabbtest för att se att hon inte är påverkad, men det vägrar dom. Dom vägrade säga deras namn! Man kände sig kränkt och vi var så frusna och vi fick ha våra hundar i bilen medans dom höll i oss. Detta tog 4-5 timmar.Mesta av tiden var vi ute i kylan. Har dom gjort något fel?