2019-12-10, 20:25
Medlem
Lastbilschaufför konfronterar och filmar en man som slänger sina sopor i vägrenen:
https://twitter.com/PGravlis/status/1204110694897111040

Fri transkribering:
Citat:
Lastbilchaffis: Asså, inte för att vara den som är den, men det här är ingen soptipp liksom!
Sopturken: Var ska jag..schach, slänga den, det är bara lite grann.
Lastbilchaffis: [Skrattar] Vad spelar det för roll? Det väl ingen soptipp det här!
Sopturken: Vad ska jag göra?
Lastbilchaffis: Du får åka till en avfallsstation, typ Sörab eller nånting, men det här är väl ingen soptipp, va va? [Skrattar]
Sopturken: Jag visste inte, jag såg, alla alla slänger här!
Lastbilchaffis: Vem ska ta hand om det här nu då?
Sopturken: Ja men, vem är du då?
Lastbilchaffis: Vem jag är?
Sopturken: Är du därifrån?
Lastbilchaffis: Ja jag jobbar därinne på bygget ja.

Ingår det inte grundläggande kunskap om hur man ska bete sig när man får svenskt medborgarskap?
Tar inte regeringen klimathotet på allvar eller är det ok att slänga sopor lite var som helst?
Senast redigerad av u99HSHH 2019-12-10 kl. 20:58.
Citera
2019-12-10, 20:31
Medlem
TraXzmans avatar
Dom har inge vett och sans till sunt förnuft och därför ser deras länder ut som soptippar där råttor är deras husdjur och det luktar säkert mysigt där. Eller så var han bara förståndshandikappad, antingen eller...
Citera
2019-12-10, 20:38
Medlem
StuGs avatar
Det är väl brottsligt rent av?

Håll Sverige rent...
Citera
2019-12-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Lastbilschaufför konfronterar och filmar en man som slänger sina sopor i vägrenen:
https://twitter.com/PGravlis/status/1204110694897111040

Ingår det inte grundläggande kunskap om hur man ska bete sig när man får svenskt medborgarskap?
Tar inte regeringen klimathotet på allvar eller är det ok att slänga sopor lite var som helst?

Tyvärr inte. Såg en arab som backade till bilen vid hamnkajen och sen tömde allt han hade i bagaget rakt ner i havet.

Och så undrar man varför utsläppen ökar i våra hav. Håll araber i öknen där de gör minst skada. Så långt från vatten man kan komma.
Citera
2019-12-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Dom har inge vett och sans till sunt förnuft och därför ser deras länder ut som soptippar där råttor är deras husdjur och det luktar säkert mysigt där. Eller så var han bara förståndshandikappad, antingen eller...

Om han ha vett att inte klä sig som en luffare så vet han mycket väl vad han gör. Han vet ju att svenskar ändå städar upp hans skit.
Citera
2019-12-10, 21:06
Medlem
Myhr1s avatar
Spelar idiot eller är idiot i tron att alla andra är det också, dom vet mycket väl vad som gäller men dom skiter i det och det är fan så mycket värre.
Citera
2019-12-10, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Spelar idiot eller är idiot i tron att alla andra är det också, dom vet mycket väl vad som gäller men dom skiter i det och det är fan så mycket värre.
De är rädda för avgifter på avfallsanläggningar, därför gör de såhär.
Citera
2019-12-10, 21:25
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
De är rädda för avgifter på avfallsanläggningar, därför gör de såhär.

Det är väl det också, men tror också att dom som gör så här gör det för att dom är ett pack apor.
Citera
2019-12-10, 21:27
Medlem
Kennethkvartings avatar
Framgår det på nåt sätt om gubbjävulen är polisanmäld?

Annars funderar jag på att göra det.
Citera
2019-12-10, 21:32
Medlem
Myhr1s avatar
Man får ju hoppas innerligt att möblemanget var inköpt på IKEA åtminstone, så det inte var turk-möbler.
Citera
2019-12-10, 21:34
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Framgår det på nåt sätt om gubbjävulen är polisanmäld?

Annars funderar jag på att göra det.

gör det
vad ska du säga att han har kastat?
Citera
2019-12-10, 21:36
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
gör det
vad ska du säga att han har kastat?

Du har en god poäng, allt jag har är hörsägen, jag knyter näven i fickan i stället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in