2019-12-13, 01:16
Medlem
Skicka bullens pilsner bort från tråden då han bäst snackar skit!!
Citera
2019-12-13, 01:21
Medlem
Bullens pilsner.. kliv ur tråden...på nå sätt är du nån som ska styra men... Du har inte haft ett hälft rätt å du ska styra över kanalen??
Citera
2019-12-13, 01:22
Medlem
Fixa annan admin...
Citera
2019-12-13, 01:23
Medlem
Du är duktig Bullen... Får mina mess raderade innan jag hinner kolla om jag skrivit rätt....
Citera
2019-12-13, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFeeder
Han som heter Muhy*diin *fey R*shiid på FB?
japp
Citera
2019-12-13, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Så jävla onödigt brott. Antar att kiosken valdes pga att den är liten och ”hanterbar” utan flera kassörer och något avsides. Men stackarn som stod i kassan måste blivit vettskrämd när tre maskerade och beväpnade typer dök upo. De hade väl lika gärna kunnat stjäla något dyrt vid ett inbrott och sälja på Blocket istället, så hade ingen blivit traumatiserad.
Ladd torskar allihop. Vet att brodern said har sålt det. Kan nästan garantera att dom var rejält påtända
Citera
2019-12-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Ladd torskar allihop. Vet att brodern said har sålt det. Kan nästan garantera att dom var rejält påtända
Tänk på att detta var då när JAG bodde där. vilket var 2017. Vet inte alls om dom håller på längre.
Citera
2019-12-13, 09:07
Medlem
Synd att det var en vanlig anställd fick ta skiten dagen det hände, vore mer förtjänt om ägaren var på plats. Han är en jävla idiot. Brorsan har sen barnsben bott i kvarteret och har en o annan anekdot att berätta om honom i fråga. Minst sagt en psykiskt instabil karaktär.
Citera
2019-12-13, 10:30
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadskajagha
För det 2a... Charlies kiosk har alltid legat där och hetat så.... Har aldrig legat närmare älven... Vad snackar du om???
Charlies Kiosk innan de flyttade till nuvarande lokaler.
https://ibb.co/r3t00fs
Citera
2019-12-13, 11:10
Medlem
Intevetarns avatar
Den tredje misstänka GM kan vara V*ktor H*glund.

I Ö
Citera
2019-12-13, 11:29
Medlem
BullensPilsners avatar
Hur ser det ut med den anställde som "bands"? Har denne något skumt förflutet?
Får känslan av att polisen kunde ringa in de misstänkta genom den anställdes bekanta. Eller är dessa småbus så kända av de som jobbar på Charlies att de kunde namges/pekas ut?
Citera
2019-12-13, 11:31
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Blev inte kioskskötaren bunden med buntband?
Går det inte att visa ut de här terroristerna efter avtjänade fängelsestraff? Eller helst låta grabbarna avtjäna straffen i somaliska fängelsen också, för alla tre är väl somalier om jag är rätt underrättad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in