Citat:
Ursprungligen postat av
limpan16
är de klart jag ska va oroad? jag lever ju tänkte ba kolla vad som hände
Lilla pojken då, ska du knarka får du faktiskt ta lite ansvar.
Du kan ju inte sitta och vara käftig mot folk och leka allan ballan när det är du som gjort en tråd för att du är så himla orolig över helt snea biverkningar av ditt problematiska missbruk.
Ha lite hyfs åtminstonde, jättebra att du frågar här i forumet om det är något som känns fel. Men visa lite hyfs mot dom som skriver svar, för om du själv är så dum att du inte förstår problematiken med ditt bruk och biverkningarna du beskriver så är det väl jättebra att någon annan försöker ta lite ansvar och dela med sig av sitt konsekvenstänk...
"Jag lever ju" - fast i TS sitter du ju och gråter över vita prickar i synfältet och nojar så varför skriver du sådär?
Om din stad som du skriver tidigare är så liten och värdelös, och det är dyrt med gräsheggen - vet du vad du kan göra då?
1. Sluta knarka
2. Flytta till en annan stad
3. Fortsätta knarka i din röviga hemstad, skriva nojiga trådar på FB när det inte känns kul längre och eventuellt dö lite senare.
Förstår dig, varit i svängen själv och haft problem med kokain - men det du behöver är en lavett av en ansvarsfull förälder.