2019-12-09, 16:37
Medlem
helvete vad jag är trött på den här jävla skiten, inte en jävel därute som vågar säga vad den känner eller tycker. man måste inte tycka att homosexualitet och massa annat konstiga läggningar är okej. ta mig fan det onaturligaste som finns. istället för att försöka ta tag i problemet och ställa någon slags ordning på jorden, fördärvar vi den ännu mer, vi fördärvar den med människor som måste tillrättavisas och rätta sig i ledet. man får inte välja om man vill vara man eller kvinna. det är bara att kolla nedanför byxorna för att se att man är ute och cyklar. och hur skulle värden se ut ifall alla valde att få en stock i röven eller gnida slidan mot varandra. vi dör ut om 200år.
Citera
2019-12-09, 16:40
Avstängd
Var fick du den "vågen" ifrån. Acceptera att människor önskar leva som dom känner.
Citera
2019-12-09, 16:43
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Var fick du den "vågen" ifrån. Acceptera att människor önskar leva som dom känner.
Jo visst, dom får älska dajmkrysset hur mycket dom vill. Problemet är att media trycker upp det i våra nyllen dagligen, som om världens häftigaste grej är att vara bög! Hallå alla barn på dagiset! Titta på Rolf och Kurt i sina lädershorts! Dom gillar varandra, visst är det häftigt!
Citera
2019-12-09, 16:48
Medlem
Lugnochros avatar
Ja, det är ganska tröttsamt. Inte att det finns homosexuella men att dagligen matas med diverse regnbågsfamiljer oavsett om man tittar på statspropaganda, Netflix och annat.
Sedan tycker jag man ska ta bort B i HBTQ för de tror ju att det finns bara två kön.
Citera
2019-12-09, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jr.Soprano
Det här kan vara en av de mest korkade trådstarter jag läst på flashback, vill ts inte ta den i tvåan så låt bli att göra det. Vill du inte läsa tidningar som är för gayighet så låt bli att göra det. Problemet ligger hos dig ts. Vill folk böga så låt dem böga. Stör du dig på det, sök dig någon annan stans.

Problemet är att bögeriet marknadsförs så aggressivt som det gör, inte att Bengt och Leif skinkar på varandra hemma i sovrummet.
Citera
2019-12-09, 16:53
Medlem
franges avatar
Citat:
Det här kan vara en av de mest korkade trådstarter jag läst på flashback, vill ts inte ta den i tvåan så låt bli att göra det. Vill du inte läsa tidningar som är för gayighet så låt bli att göra det. Problemet ligger hos dig ts. Vill folk böga så låt dem böga. Stör du dig på det, sök dig någon annan stans.

Så - vart skall man söka sig om man inte vill konstant se homofiler som skriker ut sin läggning?

Problemet är inte att folk bögar - problemet är att de måste skrika ut för full hals och kasta sitt bögande i ansiktet på folk som inte vill höra om det. Ta den där skäggige operahomofilen till exempel. En tvättäkta yrkesbög som gjort det till just sitt varumärke att skrika ut att han mumsar kuk.

Och som sagt - Pride. Som grundligen går ut på att gå staden runt (eller ja, givetvis bara i svenska vita områden) och skrika ut sitt bögande för full hals och vifta med rövdildos så alla måste höra det - vare sig man vill eller inte. Det är just det som TS syftar på.
Citera
2019-12-09, 16:58
Avstängd
Vad gör heterosexuella dagligen?
Citera
2019-12-09, 17:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Klart det är tröttsamt. Sedan är de flesta bögar inte som Gardell heller. De vill inte propsa på sin ställning på andra. De är jävligt trötta på Pride och vill bara knulla ifred som vanligt folk.
Citera
2019-12-09, 17:14
Medlem
holmiums avatar
Citat:

Det var en ovanligt relevant trådstart !

Sexuella minoriteter är just minoriteter.

Minoriteter och särintressen skall finansiera sig själva och inte ha tillgång till finansiering av sina "hobbies" och böjelser från majoritetsbefolkningen vi skattsedeln.

Det är inte bögarna och flatorna som finansierar pridejippon och liknande, utan det är majoroteten via skatter.
Citera
2019-12-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vad gör heterosexuella dagligen?

Arbetar, betalar skatt och rår om sina familjer?
Citera
2019-12-09, 17:17
Medlem
Jag är bi, och skämns för Pride. Hoppas det blir utraderad.
Citera
2019-12-09, 17:23
Medlem
HuJintaos avatar
Är det en bögvåg nu? Jag har inte märkt något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in