• 1
  • 2
2020-12-07, 14:01
Medlem
Jmfrt med Svenska Mordhistorier. r ju denna snppet bttre. ven om bda r p samma niv. Rtt jvla kassa. Problemet r mycket att dom lter horsade under podcasten. Bda tv lter som dom hller p att somna fram och tillbaka. Av tex, herionpverkan
Fr vrigt brjar mnga svenska true crime poddar bli smre och smre. S normalt.
Citera
2021-01-14, 11:13
Medlem
StekplankAmbross avatar
Dom har alltid ett musikstycke som markerar att ena halvan av storyn r ver. Ngon som vet vad det r fr lt?
Citera
2024-12-15, 20:39
Medlem
snurresprettiss avatar
Till skillnad mot mnga andra s verkar jag vara en av f som uppskattar podden men andra sidan s r jag inte srskilt krsen, dock hade jag velat ha det lite mer utdragande i vissa avsnitt. Man behver inte avslja allt med en gng.
Citera
2025-04-29, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Till skillnad mot mnga andra s verkar jag vara en av f som uppskattar podden men andra sidan s r jag inte srskilt krsen, dock hade jag velat ha det lite mer utdragande i vissa avsnitt. Man behver inte avslja allt med en gng.

Jag tycker de smniga tempot r sknt men mellansnacken r helt vrdelsa.

Str mig mest p uttalet.
Bevisning blir bivisning, besk blir bisk, berttelse blir birttelse osv... Outhrdligt nr man upptckt det.

Men det gr att lyssna p om man ha en bra dag med mycket verseende. Dan Hrning gr bort, han verkar tro att inlsningen r en uttagning till dramaten s hjer han betoningen p konstiga stllen s han lter super peppad nr han pratar om vldtkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in