Citat:
Ursprungligen postat av
Horsemackan
Nej, jag frågade inte det. Jag ställde mig frågan om du inte egentligen själv är nyfiken på varför så många diskuterar just det här. Jag serverade dig precis några aktuella händelser senaste året med artiklar som beskriver oskyldiga familjer (Svenssons i villor/lägenheter) bland annat som har blivit brutalt misshandlade och nästan mördade av helt okända personer i sina hem. I dessa artiklar beskriver media och polisen dessa händelser som extremt ovanliga.
Detta var då inget som jag läste om för 10 år sedan. Det kanske var extremt ovanligt då, vad vet jag, men faktum är att dessa fall dök upp på en snabb googling och plockades lätt fram på FÖRSTA SIDAN i sökningen.
Du förstod inte ens vad jag skrev ... Och är inte intresserad av att höra sanningen, helst vill du nog innerst inne bli bedragen och lurad för att sanningen gör för ont för dig.
Jag ber om ursäkt om jag missförstod dig, jag är lite trött i huvudet. Hur hade ditt huvud mått efter att matat inlägg som jag gjort ikväll.
Menjag hävdar ju att de hände för 10 år sedan oxå. Det är klart de kom upp på första sidan, du anpassade väl din googling så, det är klart att du får gräva djupare för att hitta sånt sim hände för 10 år sedan.
Vet du, jag bryr mig inte om samhällsklimatet så mycket att det skulle orsaka mig en ohanterbar smärta.
Varför stör det dig så mycket att jag inte är rädd?