• 1
  • 2
2019-12-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyKuisma
Mitt liv är redan förstört, så har inget att förlora

Släng dig ut från en klippa då eller gör en Gärdestad....du har ju inget att förlora ändå. Känns ju rätt meningslöst att ge sig på en polis som förmodligen inte har ett skit att göra med ditt tragiska misslyckande till liv.
Citera
2019-12-07, 00:19
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Släng dig ut från en klippa då eller gör en Gärdestad....du har ju inget att förlora ändå. Känns ju rätt meningslöst att ge sig på en polis som förmodligen inte har ett skit att göra med ditt tragiska misslyckande till liv.

Då kan jag lika gärna förstöra livet för någon annan, som hämnd på det svenska samhället, samhället förstörde mitt liv
Citera
2019-12-07, 00:22
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Då kan jag lika gärna förstöra livet för någon annan, som hämnd på det svenska samhället, samhället förstörde mitt liv

Haha, så jävla patetiskt att skylla på samhället.
Varför förstörde samhället ditt liv?

Jag har själv suttit i skiten, men inte längre. När jag satt i skiten så skyllde jag aldrig på samhället, jag skyllde på mig själv och tog mig själv i kragen.
Citera
2019-12-07, 00:22
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Mjo, iom att psyket verkar ha släppt ut en som inte borde vistas bland folk så känns det rimligt att samhället och rättstaten tar sitt ansvar och plockar bort någon som dig.

Du har rätt att psyket inte borde ha släppt ut dig, du borde ha tvångssteriliserad och lobotomierad. Då staten tagits sitt ansvar
Citera
2019-12-07, 00:24
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha, så jävla patetiskt att skylla på samhället.
Varför förstörde samhället ditt liv?

Jag har själv suttit i skiten, men inte längre. När jag satt i skiten så skyllde jag aldrig på samhället, jag skyllde på mig själv och tog mig själv i kragen.

Du är patetiskt
Citera
2019-12-07, 00:25
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Du är patetiskt

Sluta fjanta dig och berätta istället hur samhället har förstört ditt liv.
Citera
2019-12-07, 00:28
Citat:
Sluta fjanta dig och berätta istället hur samhället har förstört ditt liv.

Du kan slutat vara en fjant, att jag berätta för dig vad som har hänt, förändrar inte min livssituation
Citera
2019-12-07, 00:46
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Du kan slutat vara en fjant, att jag berätta för dig vad som har hänt, förändrar inte min livssituation

Okej, vi börjar om.
Jag vet inte om detta är en fylletråd eller ej, då många känslor blossar upp.
Varför tar du inte och berättar om din livssituation och vad som fick dig att hamna där du är?
Jag kan garantera dig att det finns tusentals här med samma livssituation som dig, så här om någonstans lär du kunna få prata med jämlika och folk som tagit sig ur skiten, så att Du får hjälp.
Citera
2019-12-07, 00:50
Citat:
Okej, vi börjar om.
Jag vet inte om detta är en fylletråd eller ej, då många känslor blossar upp.
Varför tar du inte och berättar om din livssituation och vad som fick dig att hamna där du är?
Jag kan garantera dig att det finns tusentals här med samma livssituation som dig, så här om någonstans lär du kunna få prata med jämlika och folk som tagit sig ur skiten, så att Du får hjälp.

Jag har försökt tidigare, men det har inte funkat, för varje positiv sak som händer mig, så slår det tillbaka 10 gånger mer negativ. Man tröttnar tillslut.
Citera
2019-12-07, 00:52
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Jag har försökt tidigare, men det har inte funkat, för varje positiv sak som händer mig, så slår det tillbaka 10 gånger mer negativ. Man tröttnar tillslut.

Om vi är ärliga mot varandra nu...
Varje gång du har försökt, och det har slagit tillbaka 10 gånger mer negativt, har det varit då du har gått tillbaka till personer som du egentligen bör hålla dig borta ifrån?
Citera
2019-12-07, 00:53
Medlem
Tryckallan74s avatar
Du får nog ett ganska stort straff i häktet redan skulle jag hoppas på!
Citera
2019-12-08, 22:09
Medlem
Namnen på dina trådar är något skrämmande. Är det inte bättre att söka hjälp på riktigt än att sitta här?

"Har någon av er dödat era föräldrar?"

"Om person dödar en polis, döms den personen automatiskt till livstidsfängelse?"

"Är det smärtsamt att bli strypt till döds?"

"Hur lång tar det för en person att dö av glykol?"

"Hur lång tid tar det att frysa ihjäl?"

"Ni som är självmordsbenägna, har ni hämndbegär?"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem