2019-12-06, 17:37
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Om jag var dom hade jag varit lite skraj dock, så som dom kört nu senaste 2 åren känns ju verkligen som att SL har ledsnat rejält den här gången
Ja, jag fattar inte varför man ens ställer upp i ett sånt avsnitt när man ligger i så in åt helvetes jävla hårt. Han är som en jävla maskin. Kan nog sätta pengar på att SL är rejält jävla trötta på hela den där klicken. Är man dessutom känd av snuten sen tidigare så blir det inte svårt att gripa vederbörande.
Citera
2019-12-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, jag fattar inte varför man ens ställer upp i ett sånt avsnitt när man ligger i så in åt helvetes jävla hårt. Han är som en jävla maskin. Kan nog sätta pengar på att SL är rejält jävla trötta på hela den där klicken. Är man dessutom känd av snuten sen tidigare så blir det inte svårt att gripa vederbörande.
Man vill ge sin sida av det.
Sen så skiter man väl i det mesta, jag personligen hade inte ställt upp
Citera
2019-12-06, 18:34
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carpoos
Man vill ge sin sida av det.
Sen så skiter man väl i det mesta, jag personligen hade inte ställt upp
Fast varför vill man det?

Nä, jag hade inte ställt upp heller, och det är många kända "namn" som delar den åsikten också. Men jag tycker det är en jävligt bra podd för den sakens skull. Men man ska nog vara försiktig med vad man säger där.
Citera
2019-12-06, 18:44
Medlem
Citat:

Nä, jag hade inte ställt upp heller, och det är många kända "namn" som delar den åsikten också. Men jag tycker det är en jävligt bra podd för den sakens skull. Men man ska nog vara försiktig med vad man säger där.
Ja eller hur! Tycker vissa säger lite väl mycket. Och när man är så aktiv som han är ska man vara lite försiktig. Väldigt intressant var hur Hook öppnade sig
Citera
2019-12-06, 19:09
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ja eller hur! Tycker vissa säger lite väl mycket. Och när man är så aktiv som han är ska man vara lite försiktig. Väldigt intressant var hur Hook öppnade sig
Var ju ganska lökigt att dra in sin morsa i podden också
Citera
2019-12-06, 19:10
Medlem
Citat:

Linka podd?
Citera
2019-12-06, 19:11
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Linka podd?
Personen som är gripen har fått sitt avsnitt borttaget.

https://soundcloud.com/user-669353437/tracks
Citera
2019-12-06, 19:22
Medlem
Citat:

Men det är väl inte bekräftat än?
Citera
2019-12-06, 19:23
Medlem
Citat:

Verkar finnas en hel det annat gott att lyssna på också så, tack!
Citera
2019-12-06, 19:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Men det är väl inte bekräftat än?
Nej, det har du självklart rätt i. Men vad tror du själv är anledningen till att Stockholms mest aktiva målare helt plötsligt dör på Instagram och att den ena snubbens poddavsnitt plötsligt försvinner? Den kom ju alldeles nyligen upp på sidan.

Men självklart är det ju inte bekräftat även fast mycket tyder på att det är de personerna det handlar om.
Citera
2019-12-06, 19:40
Medlem
Citat:
Nej, det har du självklart rätt i. Men vad tror du själv är anledningen till att Stockholms mest aktiva målare helt plötsligt dör på Instagram och att den ena snubbens poddavsnitt plötsligt försvinner? Den kom ju alldeles nyligen upp på sidan.

Men självklart är det ju inte bekräftat även fast mycket tyder på att det är de personerna det handlar om.
Självklart är vi inne på samma linje!
Ville mest bara säga att det är obekräftade uppgifter. Men lutar ju rätt mycket åt dom.
Ska bli intressant att se hur detta artar sig.
Sen kan det ju vara crew medlemmar som har åkt med. Men det är inget jag tror
Senast redigerad av carpoos 2019-12-06 kl. 19:44.
Citera
2019-12-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ja han sa rätt personliga saker.
Men man kan vara misstänkt för så himla många målningar. Men bevisa kan dom mest bara göra den dom togs för nu. Och kanske lite rörligt material omaskerade

Vet inte hur det fungerar nu, men på min tid under 00-talet behövde inte åklagaren ha bevis för varenda målning. Det räckte att de stärkte sannolikheten utom rimliga tvivel på en målning och att ”jag var” personen bakom taggen som den här pärmen gällde. Så var det på mina torskar iaf. Enda målningarna jag kom undan från var de som det faktiskt fanns alibi för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in