2019-12-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Min första gissning tror jag stämmer faktiskt. Kollar man ASS så är hans avsnitt bortplockat.
Sen har en han måla mycket med inte uppdaterat insta sen några dagar. Inga bilder eller stories
Citera
2019-12-06, 17:15
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carpoos
Sen har en han måla mycket med inte uppdaterat insta sen några dagar. Inga bilder eller stories
Han som nyligen var i Tyskland?
Citera
2019-12-06, 17:17
Medlem
Citat:
Exakt, han och den du tänker på kan det fan vara. Dock varför använder dom bild på Fue Aod Ryg Tenk knaset? Ville dom bara använda en relevant bild till graffiti torskar tro?
Citera
2019-12-06, 17:18
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Exakt, han och den du tänker på kan det fan vara. Dock varför använder dom bild på Fue Aod Ryg Tenk knaset? Ville dom bara använda en relevant bild till graffiti torskar tro?
Den där bilden användes ju i samband med gripet med snubben som drog med sin dalmatin. Därför blev jag lite konfunderad när du länkade den artikeln. Men de behövde väl något som illustrerar "skadegörelse" antar jag.
Citera
2019-12-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ja exakt!
Citera
2019-12-06, 17:20
Medlem
Citat:
Den där bilden användes ju i samband med gripet med snubben som drog med sin dalmatin. Därför blev jag lite konfunderad när du länkade den artikeln. Men de behövde väl något som illustrerar "skadegörelse" antar jag.
Sen är ju den ena på den bilden inte ens nära 35 så gissar på att dom två du tänker på är rätt
Citera
2019-12-06, 17:21
Medlem
Citat:

Polisen vill förvilla alla i crewet så att ingen sätter sig på första bästa flyg till Sydamerika och försöker fly rättvisan i Sverige. Ingen ska bli nojig och börja röja bevis. Stort grip på gång i Stockholms graffitikretsar...
Citera
2019-12-06, 17:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Sen är ju den ena på den bilden inte ens nära 35 så gissar på att dom två du tänker på är rätt
Jag tror SL tröttnade på deras ultra-wide eskapader Sen verkade det ju som att han som var med i ASS inte brydde sig speciellt mycket om att varken dölja sin identitet eller att snuten hade span på honom.
Citera
2019-12-06, 17:29
Medlem
Citat:
Jag tror SL tröttnade på deras ultra-wide eskapader Sen verkade det ju som att han som var med i ASS inte brydde sig speciellt mycket om att varken dölja sin identitet eller att snuten hade span på honom.
äsh dom tar sig ur det här ena snubben har ju suttit innan osv, inte direkt första gången dom blir gripna
Citera
2019-12-06, 17:29
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
äsh dom tar sig ur det här ena snubben har ju suttit innan osv, inte direkt första gången dom blir gripna
Nej, jag vet, men fortfarande något man inte direkt strävar efter.
Citera
2019-12-06, 17:31
Medlem
Citat:
Nej, jag vet, men fortfarande något man inte direkt strävar efter.
Om jag var dom hade jag varit lite skraj dock, så som dom kört nu senaste 2 åren känns ju verkligen som att SL har ledsnat rejält den här gången
Citera
2019-12-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ja han sa rätt personliga saker.
Men man kan vara misstänkt för så himla många målningar. Men bevisa kan dom mest bara göra den dom togs för nu. Och kanske lite rörligt material omaskerade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in