• 1
  • 2
2019-12-05, 22:36
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Alldeles för många äckliga svartingar. De om några ska inte få sin jävla polisuniform. De kan plocka bomull istället

Kanske är det så att en del borde plocka bomull men en del kan vara hederliga medborgare och faktiskt vara mera till lags än personer som döljer sig under "svensson" kriteriet

Men jag är inte en främjare av mångkultur så visst får dom hellre plocka bomull...

Dock finns det billigare saker att fodra kläder med.
Senast redigerad av squamigera 2019-12-05 kl. 22:38.
2019-12-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jävligt vidriga kommentarer. Är säker på dessa poliser inte skulle sköta sitt jobb mindre bra eller att de är korkade. Inte så himla lätt att bli polis.
Vidriga kommentarer, är du på riktigt? Du tycker det är bra att potentiellt få poliskåren infiltrerad med invandrare som är starkt överrepresenterade inom kriminalitet och med oklar lojalitet? Det är en jävligt dum risk att ta. Har du fel kan du räkna med ett samhälle som får dagens att se ut som ett paradis. Har jag fel händer i princip inget förutom att några kanske känner sig kränkta. Ska vi ta in lite folk från Hells Angels också och hoppas på det bästa?
Senast redigerad av Noot 2019-12-05 kl. 22:45.
2019-12-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Vidriga kommentarer, är du på riktigt? Du tycker det är bra att potentiellt få poliskåren infiltrerad med invandrare som är starkt överrepresenterade inom kriminalitet och med oklar lojalitet? Det är en jävligt dum risk att ta. Har du fel kan du räkna med ett samhälle som får dagens att se ut som ett paradis. Har jag fel händer i princip inget förutom att några kanske känner sig kränkta.

Tror majoriteten av blattar inom polisen är såna som är födda här, pratar flytande svenska och välintegrerade i samhället. Lågt utbildade, nyanlända flyktingar jobbar inte som poliser.
2019-12-05, 22:48
I dag i efterlyst så var det en uppsjö av..svenska poliskvinnor i 30 års åldern. Oavsett tjänst, när de rörde sig utanför studion om olika fall. Hmm, hur kan det påverka buset.. de gav ett nästan..gulligt intryck. En var blond lite fotomodellsnygg nästan med söt luva🙄
2019-12-05, 22:48
Medlem
Citat:
Tror majoriteten av blattar inom polisen är såna som är födda här, pratar flytande svenska och välintegrerade i samhället. Lågt utbildade, nyanlända flyktingar jobbar inte som poliser.
Tyvärr härstammar beteende till stor del från biologin som uppfostran eller utbildning inte kan påverka. Men visst har dom hel rent brottsregister och är assimilerade (inte integrerade), eftersom det är viktigt med rätt värderingar, så kanske man kan ta in några men knappast nån större andel. Tyvärr litar jag inte på polismyndighetens rekrytering då dom säkert, precis som resten av samhället, ska få in några bruningar så det "ser bra ut" och på så sätt godhetssignalera.
2019-12-05, 22:49
Medlem
squamigeras avatar
Citat:

Nej dom är rätt utplockade såklart iaf dom som framgår i media...

Vältaliga och med ett svenskt verbal, Det gör ju att man misstänker saker men en sak där, det finns personer som är rätt dumma speciellt svarta och dom kan köpas av media precis som vita vill inte påstå något annat. Men det är sant och man får själv dra en parallel till hur det ser ut
2019-12-05, 22:50
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
I dag i efterlyst så var det en uppsjö av..svenska poliskvinnor i 30 års åldern. Oavsett tjänst, när de rörde sig utanför studion om olika fall. Hmm, hur kan det påverka buset.. de gav ett nästan..gulligt intryck. En var blond lite fotomodellsnygg nästan med söt luva🙄

Fitthattarna är på framgång kanske?
2019-12-05, 23:08
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
De är fysiskt starka så de klarar med lätthet fyskravet på polishögskolan.
Fast det är väl inte ett aktuellt brott eller hur menar du?

Men hur klarar dom av pluggandet? Då negrerna har lägre IQ.
Skulle jag nån gång sitta i förhör med en neger så kommer jag kräva vit polis med lite hjärnceller
2019-12-05, 23:12
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Men hur klarar dom av pluggandet? Då negrerna har lägre IQ.
Skulle jag nån gång sitta i förhör med en neger så kommer jag kräva vit polis med lite hjärnceller

Det skulle jag också när jag erkänner att jag mördat och konstapeln framför mig börjar skala en banan och säger " Berätta mera, jag ska bara göra klart det jag håller på med "
2019-12-05, 23:27
Moderator
Schlesiens avatar
Rubriken säger en sak och trådstart en annan.

Oavsett det är detta aldrig ABoK.

Gör en ordentlig trådstart i BoB. Om det inte finns en där.

Låst.

/ Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in