2019-12-05, 18:21
Medlem
Sven2s avatar
De ringer mig och erbjuder många gånger att komma till deras kontor i andra stad för att få rådgivning. De aldrig gjorde det. Gör de det med alla kunder? Eller kommer det bli ett samtal som jag är en kriminell? Har någon erfarenhet av det?
Citera
2019-12-05, 20:35
Medlem
maxatdunders avatar
Gissar på att dom ser att du har mycket pengar som inte ligger förvaltade
Citera
2019-12-06, 19:55
Medlem
Enydrions avatar
Nordea har väl den där grejen med personlig bankman, vet nån med en del pengar och fonder som de skickade brev med inbjudan till träffar i rätt många år...
Citera
2019-12-07, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2
De ringer mig och erbjuder många gånger att komma till deras kontor i andra stad för att få rådgivning. De aldrig gjorde det. Gör de det med alla kunder? Eller kommer det bli ett samtal som jag är en kriminell? Har någon erfarenhet av det?

Ingen erfarenhet med Nordea men rent allmänt så vill banker ha en del av kakan om de ser att du drar in pengar. Undvik! Skaffa någon lågavgifts-indexfond på annat håll.
Citera
2019-12-07, 12:02
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Hur mycket pengar har du hos Nordea? De vill lägga vantarna på dem genom att hjälpa dig placera dem i sina egna fonder, tro mig!
Citera
2019-12-07, 17:13
Medlem
Sven2s avatar
Tack till er alla!
Citera
2019-12-07, 17:24
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hur mycket pengar har du hos Nordea? De vill lägga vantarna på dem genom att hjälpa dig placera dem i sina egna fonder, tro mig!
Så var det för mig när jag hade pengar oplacerade. Nordea tyckte jag skulle placera dom på *tada* 3 olika nordeafonder

Har placerat mina pengar i aktier och andra fonder på egen hand sedan dess men har ett av deras tips på min bevakningslista för att se vad den skulle gett: https://www.avanza.se/fonder/om-fond...stratega-ranta
Det var ingen jag missade..
Citera
2019-12-07, 17:59
Medlem
Citat:

Jag tror på kriminell..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in