Citat:
Ursprungligen postat av
PrinsessanChoklad
Vi bestämde oss för att passa på att prova Swingerklubb på Kanarieöarna, det finns ju några stycken och vi hade barnvakt så det kändes perfekt. Det blev dock en stor besvikelse.
Första stället: Trevlig personal, trevlig lokal, begränsad mängd singelkillar, hög medelålder (vi är runt 45 men sänkte ändå medelåldern rejält), inget vackert att vila ögonen på och det hände absolut ingenting under de två timmar vi var där.
Andra stället: Ganska trevlig lokal, hög medelålder, inget vackert att vila ögonen på, den påstådda begränsningen av singelkillar var en myt då där befann sig åtta gamla runkgubbar och en snygging, runkgubbarna rusade efter oss som flugor på en sockerbit så vi gick därifrån ganska snart.
Tredje stället: Katastrof! Två prostituerade i baren och en ägarinna som försökte hälla i mig sprit. Vi flydde.
Fjärde stället: Ganska mörkt i lokalen, många par, lite hög medelålder, några lite galanta damer men inget stiligt på herrsidan, dyrt, ändå acceptabel mängd singelkillar, bara spansk musik. Vi drog ganska snart.
Sen gav vi upp det där helt.
Brukar det vara såhär eller är det bara en jäkligt dålig idé att gå på swingerklubb på Kanarieöarna?
Men va trevligt. Kanarieöarna o lite relax.
Här bestämmer ni er för att gå på Swinger-klubb (öppen för alla) o blir besvikna över att inte klubbarna är som en ormgrop av köttberg, bestående av fotomodeller likt en porrsida.
JA, jag förstår besvikelsen!!
Förstår du min besvikelse när jag skriver.... Det är synd om människorna!!!
Förövrigt påminner det om logiken hos damer på stan som har urringat ner till Naveln...
De dem anser vara snygga måste kolla och de fula är äckliga och borde polisanmälas.
Ursäkten är ju såklart att urringningen är för värmen o man svettas om tuttarna... Yeaa Right
Förövrigt var väl ni ögongodis för de fula gubbarna o kärringarna där, men ni var för snygga för ett "fuck"....
Men jag är inte den som är den, som sagt JAG förstår din besvikelse... inga fotomodeller, ingen ormgrop av köttberg...