2019-12-05, 05:00
Medlem
Vi bestämde oss för att passa på att prova Swingerklubb på Kanarieöarna, det finns ju några stycken och vi hade barnvakt så det kändes perfekt. Det blev dock en stor besvikelse.
Första stället: Trevlig personal, trevlig lokal, begränsad mängd singelkillar, hög medelålder (vi är runt 45 men sänkte ändå medelåldern rejält), inget vackert att vila ögonen på och det hände absolut ingenting under de två timmar vi var där.
Andra stället: Ganska trevlig lokal, hög medelålder, inget vackert att vila ögonen på, den påstådda begränsningen av singelkillar var en myt då där befann sig åtta gamla runkgubbar och en snygging, runkgubbarna rusade efter oss som flugor på en sockerbit så vi gick därifrån ganska snart.
Tredje stället: Katastrof! Två prostituerade i baren och en ägarinna som försökte hälla i mig sprit. Vi flydde.
Fjärde stället: Ganska mörkt i lokalen, många par, lite hög medelålder, några lite galanta damer men inget stiligt på herrsidan, dyrt, ändå acceptabel mängd singelkillar, bara spansk musik. Vi drog ganska snart.

Sen gav vi upp det där helt.

Brukar det vara såhär eller är det bara en jäkligt dålig idé att gå på swingerklubb på Kanarieöarna?
Citera
2019-12-05, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsessanChoklad
Vi bestämde oss för att passa på att prova Swingerklubb på Kanarieöarna, det finns ju några stycken och vi hade barnvakt så det kändes perfekt. Det blev dock en stor besvikelse.
Första stället: Trevlig personal, trevlig lokal, begränsad mängd singelkillar, hög medelålder (vi är runt 45 men sänkte ändå medelåldern rejält), inget vackert att vila ögonen på och det hände absolut ingenting under de två timmar vi var där.
Andra stället: Ganska trevlig lokal, hög medelålder, inget vackert att vila ögonen på, den påstådda begränsningen av singelkillar var en myt då där befann sig åtta gamla runkgubbar och en snygging, runkgubbarna rusade efter oss som flugor på en sockerbit så vi gick därifrån ganska snart.
Tredje stället: Katastrof! Två prostituerade i baren och en ägarinna som försökte hälla i mig sprit. Vi flydde.
Fjärde stället: Ganska mörkt i lokalen, många par, lite hög medelålder, några lite galanta damer men inget stiligt på herrsidan, dyrt, ändå acceptabel mängd singelkillar, bara spansk musik. Vi drog ganska snart.

Brukar det vara såhär eller är det bara en jäkligt dålig idé att gå på swingerklubb på Kanarieöarna?

Men va trevligt. Kanarieöarna o lite relax.
Här bestämmer ni er för att gå på Swinger-klubb (öppen för alla) o blir besvikna över att inte klubbarna är som en ormgrop av köttberg, bestående av fotomodeller likt en porrsida.

JA, jag förstår besvikelsen!!

Förstår du min besvikelse när jag skriver.... Det är synd om människorna!!!

Förövrigt påminner det om logiken hos damer på stan som har urringat ner till Naveln...
De dem anser vara snygga måste kolla och de fula är äckliga och borde polisanmälas.

Ursäkten är ju såklart att urringningen är för värmen o man svettas om tuttarna... Yeaa Right

Förövrigt var väl ni ögongodis för de fula gubbarna o kärringarna där, men ni var för snygga för ett "fuck"....

Men jag är inte den som är den, som sagt JAG förstår din besvikelse... inga fotomodeller, ingen ormgrop av köttberg...
Citera
2019-12-05, 07:25
Medlem
note-its avatar
Är inte alls förvånad. Både Kanarieöarna och swing är för äldre deltagare. Det är förlegat båda två.
Citera
2019-12-05, 08:37
Avstängd
Helt fel ställe för att besöka swingerklubb. Hade ni besökt fastlandet typ Madrid eller Barcelona hade ni fått en helt annan upplevelse. Kanarieöarna är och förblir off, både vad gäller swingerklubbar och mycket annat. Och förresten består Kanarieöarna av sju öar, men jag antar att du syftade på Gran Canaria.
Citera
2019-12-05, 09:01
Medlem
kinky_Ms avatar
Vad väntade ni er? Bara unga kvinnliga fotomodeller?
Oftast vanliga människor på swingersklubbar men det duger tydligen inte.
Ni borde tagit snyggingen på andra stället.
Att det bara är spansk musik är väl bara naturligt. Trodde ni de skulle spela svensktoppen?
Vill ni ha mer action kan ni börja själva. Andra joinar om ni vill. Det är vad som brukar ske på klubbar.
Citera
2019-12-06, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinsessanChoklad

Finns ju bättre alternativ här i Sverige.

Är själv singelkille i swingervärlden. Men har sett att åldern är 40+ oftast, både på kvinnor och män. Och den där "svansen" som du beskriver finns förmodligen överallt, det bästa är att man som par/kvinna väljer ut sitt "offer" :P
Det där med ögongodis har man märkt, då jag är lite en sådan kille som kvinnor brukar kolla på i sådana konstellationer, men har blivit dissat ett x antal gånger men så är det, vissa gillar också att avvisa för att få den uppmärksamheten (det är dock lite OT).
Är i sena 20 års åldern.

Men då vet jag att om man ska swinga ska man inte vara på kanarieöarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in