2019-12-07, 09:47
Medlem
KE har problem med dessa och är inte medlem där. Så inga mer svar om det.
Vem sköt mitt i prick?!?
Citera
2019-12-07, 10:02
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Lär inte ha med detta att göra.

Utförandet verkar ju faktiskt rätt proffsigt gjort för att vara en skjutning i Norrköping. GM åker alltså i kapp de slänger sig ut från bilen och skjuter ner de och går sen fram och avrättar de på
Plats och dem dör.

Låter mer som en militär har gjort det här. Skulle gissa på någon från KGB, alltså ryska maffian eller någon ur den svenska poliskåren vilket också skulle leda till den ryska maffian(tänk Olle Liljegren)
Skulle även kunna vara En cowboy som bara vill rensa upp lite på gatan.

Nu är du toppen på spåret. Dem som skriver om romer, albaner, serber har rätt i vem som gör jobbet men vem som är högst i toppen vet ytterst få.

Några ledtrådar
Iran
Israel
Ryssland
Kina
Emiraterna/Saudi
USA
Turkiet

Dessa länder har en enorm svart budget....Och ligger just nu i konflikt i undre världen och visar spår ibland på gatunivå

De som dog i Norrköping låg under Irans nätverk (de själva kanske inte visste men de jobbade medvetet eller omedvetet för Iran)
Citera
2019-12-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Nu är du toppen på spåret. Dem som skriver om romer, albaner, serber har rätt i vem som gör jobbet men vem som är högst i toppen vet ytterst få.

Några ledtrådar
Iran
Israel
Ryssland
Kina
Emiraterna/Saudi
USA
Turkiet

Dessa länder har en enorm svart budget....Och ligger just nu i konflikt i undre världen och visar spår ibland på gatunivå

De som dog i Norrköping låg under Irans nätverk (de själva kanske inte visste men de jobbade medvetet eller omedvetet för Iran)

Vad pratar du om? Sluta knarka!
Citera
2019-12-07, 10:34
Medlem
Citat:

Några ledtrådar
Iran
Israel
Ryssland
Kina
Emiraterna/Saudi
USA
Turkiet

Nu skojar du.
Citera
2019-12-07, 11:10
Medlem
sebbekillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Låter som en vidrig typ! Han ser ju inte alls gullig eller attraktiv ut heller.

Max* (*=i) vem var det och varför hängde han sig?
Är det bekräftat suicid och inte ännu ett mord?

Har det här någon koppling till det som hänt i Norrköping?
” En man i 50-årsåldern hittades på fredagskvällen svårt skadad på en parkeringsplats i Gislaveds kommun. Han avled senare av sina skador och polisen har inlett en förundersökning om mord.”
https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkop...d-pa-sjukhus-1

Förlåt en okunnig, som igen frågar:
1,var mannenfsdtspämdpåstolibrinnandehuskalle Inte i något gäng?
2, en kille blev skjuten mot i oxelbergen på våren, vem är det? Han ville inte berätta vem som sköt på han.
3, meadows har skrivit i en annan tråd att det var hedersrelaterat skotten i vasaparken, då är det inte relaterat?
4, skotten på stortorget var dom mot den nu stängda videobutiken? En person var BO men ville inte berätta något. Vem?
5, grov misshandel/mordförsök på tunnbindaregatan.
Vem var BO där? GM?
6, vem var det ni tror var måltavlan, som bodde i huset som sprängdes i Linköping?
7, Vem fick sina föräldrars hus där den var skriven attackerat och hur (bomb? Eld?)
8, stämmer det att no surrender ägde sexklubben som exploderade i Örebro?
9, stämmer det att club adam&eva låg i det blå huset och brann ner för några år sen?
1, kan ja svara på om du menar händelsen vid Odal. Kalle är inte med i nåt gäng utan han lura fel folk på pengar som sålde skulden till dom som hälsa på han i hans verkstad.
Citera
2019-12-07, 11:12
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av professorpuss
Det var inga misstag, kvinnan med barnet avrättades och man är inte automatiskt oskyldig som kvinna. Den andra vet jag inte vad du syftar på
den enda OSKYLDIGA var väl gubben som hittade en handgranat, och plockar man upp en sådan får man fan skylla sig själv, nästan.
pojken som hitta en handgranat har jag inte sett nåt av skarvar du?
Sprayningen av en Pizzeria var väl något svepande men tror inte det var ngn OSKYLDIG arbetare där

Men lägg av nu.

Flickan som dog i bildbomben
8-åringen som vakna med en handgranat i knät
Vår krog och bar, där en oskyldig dog och typ5 a-lsgare blev skjutna
Nån kärring i Rinkeby fick en kula i benet när hon promenerade och nåra brucshor gjorde upp i närheten
Snubben i Malmö som blev avrättad sittandes på en busstation, knäppte fel snubbe 100%

Har säkert glömt ett helt gäng
Citera
2019-12-07, 11:18
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
ja för det mesta är det brottsliga svartingar som dör - bara bra - om de börjar skjuta på oss VITA svenskar då får de se på fan och andra teknik än deras föråldrade pistoler och kopior på AK4

Länge sen gamla tokarevs användes det är akms, glocks, och Scorpions som används
Citera
2019-12-07, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Men lägg av nu.

Flickan som dog i bildbomben
8-åringen som vakna med en handgranat i knät
Vår krog och bar, där en oskyldig dog och typ5 a-lsgare blev skjutna
Nån kärring i Rinkeby fick en kula i benet när hon promenerade och nåra brucshor gjorde upp i närheten
Snubben i Malmö som blev avrättad sittandes på en busstation, knäppte fel snubbe 100%

Har säkert glömt ett helt gäng
Ja, jag har väl fel som vanligt, dock säger jag som vanligt människan är inte en utrotningshotad art.
Citera
2019-12-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraskaPaska
Åter till ämnet slut tramsat för min del också.
Ställer samma fråga. Vem är hjälten i skytte tävlingen??

Så kan man också uttrycka det. Tror dock att alla oskyldiga ungdomar som var där för att ha kul, gärna hade sluppit den tävlingen. Tror du inte det?
Citera
2019-12-07, 12:17
Medlem
Merrybums avatar
Citat:

Några ledtrådar
Iran
Israel
Ryssland
Kina
Emiraterna/Saudi
USA
Turkiet

Så det var Iran falangen som fick sig tillsägelse i Norrköping? Då är ju frågan av vem och varför. Eller om det var Internt. Jag visste att många i NSMC förre detta BC, vad jag inte visste var att klubben var en hopper rötägg som blivet utkastade från andra kriminella konstellationer. Min erfarenhet säger att man måste vara bra dum för att bli det. Dum i huvudet är ju heller inget som går över. Så jag tänker att i en klubb med bara folk som inte kan sköta sig, måste det bli en hel del gnissel. En blåsare är en blåsare och en goolare är en goolare, folk förändrar sig mindre än man tror. Att skytten var duktig på sin sak är ju helt klart, men att vara en duktig skytt är ju inte helt unikt. Är det ingen som har läst eller hört ett signalement på skytten? Det tänker jag skulle vara en väldigt bra ledtråd på var ifrån han kom.
Jag har även hört att Östergötland just nu är tömt på droger, de vanliga stackars pundarna ligger visst hemma och tänder av för att de inte får tag i något att köpa. Kan det ha med den här konflikten att göra tro?
Citera
2019-12-07, 12:22
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Så kan man också uttrycka det. Tror dock att alla oskyldiga ungdomar som var där för att ha kul, gärna hade sluppit den tävlingen. Tror du inte det?
Självklart, men nu blev ju ingen skadad. Hur traumatiserande en sådan situation blir i ens liv väljer man själv. Sverige är en jävligt trygg plats om man är en vanlig medborgare. Ibland händer det att vanliga människor råkar hamna bredvid någon stor uppgörelse, det har alltid hänt och det kommer alltid att hända. Det betyder inte att Sverige är farligare än förr eller allmänheten är drabbad.
Citera
2019-12-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru

Eller kanske inte? Kanske en ögonöppnare som leder till insikt kring sakers tillstånd de aldrig annars skulle få, indoktrinerade/marinerade av PK-floskler som barn/unga numera är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in