2019-12-04, 20:37
Medlem
det har jag svårt att tro på - skriver nu många år mycket värre saker överallt men blev aldrig dömt - fast jag skulle aldrig betala,jag skulle göra skandal i hela EU ty jag har flera medborgarskap och flytta utomlands omedelbart - man ska aldrig ge upp och istället ställa till fruktansvärt helvete
Citera
2019-12-04, 20:41
Medlem
Det är inte araberna som anmält honom utan det är själva svenskar eller vänster judar som har gjort det då menar de som är med i grupperna #jagärhär, näthatgranskaren, expo etc...

Invandrare har knappt tid eller lust för anmäla. Så man kan säga att judarna som leder mångkulturen i Sverige använder vänstersvenskarna för att skapa sådana här konflikter och förinta den vita mannen.
Citera
2019-12-04, 20:48
Medlem
Ärligt nu, fly landet. Fly medan ditt svenska pass fortfarande är en giltigt handling.

Den marxistiska diktaturen är inte långt borta nu, och ingen oliktänkande kommer gå säker.

Jag drar. Har inget kvar i det här skitlandet. Det får gå som det går, rätt åt idioterna som blir kvar, lycka till med ”integrationen”.
Citera
2019-12-04, 20:53
Medlem
Har vi mer info om den rasistiske och svenskhatande islamisten Sam?
Citera
2019-12-04, 20:54
Medlem
Är inte det en form av rasism att tillåta denna missaktning mot svenskar och anmäla en fullt förståelig reaktion.

Svenskar ska minnsan tåla allt och ha giraffperspektiv över vad en migrant med klanuppbyggd västerländskhatande bakgrund kläcker ur sig.
Svenskar har krav på sig att stå högre och tåla just missaktning..
Citera
2019-12-04, 21:00
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Polisen förmåga att rensa samhället på illegala är skrämmande låg, det är därför vi har sån skyhög brottslighet också.
Poliserna bestämmer inte, och de får inte ens verktyg för att göra deras jobb meningsfullt. Fånga in, släpp. Fånga in, släpp. Meningslöst. Politikerjävlar.
Citera
2019-12-04, 21:14
Medlem
AreYouBacks avatar
Då måste man kunna skriva ”arab(mannen)kräk”.
Citera
2019-12-04, 21:16
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Det är inte araberna som anmält honom utan det är själva svenskar eller vänster judar som har gjort det då menar de som är med i grupperna #jagärhär, näthatgranskaren, expo etc...

Invandrare har knappt tid eller lust för anmäla. Så man kan säga att judarna som leder mångkulturen i Sverige använder vänstersvenskarna för att skapa sådana här konflikter och förinta den vita mannen.

Varför skulle det vara en jude som anmält? Skärp dig.
Citera
2019-12-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Varför skulle det vara en jude som anmält? Skärp dig.

Hur gammal är du?

Ta reda på fakta innan du skämmer ut dig med dina förnekelser. Jonatan Leman på expo är jude, 2 personer på näthatgranskaren är också judar.
Citera
2019-12-04, 22:07
Medlem
Fojoss avatar
Har någon namn på domare och åtalare i fallet?
Citera
2019-12-04, 22:14
Bannlyst
Tur att inte rasisterna kopplat ihop PISA-undersökningens massexkludering av nyanlända som inte kan svenska och den stegrande kostnaden för tolkar inom rättsväsendet.
Citera
2019-12-04, 22:18
Medlem
Adelaides avatar
...och källan som länkas till detta är från Fria Tider.

Så den historien ger jag inte mycket för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in