Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-03-11, 18:24
  #37
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Hej, jag undrar om någon vet om Amanda Sokolnicki framöver kommer att debattera med Alice Codreanu Måwe också? Eller om hennes gränsdragning innebär att hon gärna debatterar med den egna kulturredaktionen, men är beredd att låta saker hon inte håller med om passera oemotsagda när de skrivs på ledarsidan av de kontrakterade högerpopulisterna. Ska vikten av bredd där få gå före bemötandet av antiliberala åsikter? Efter debuten igår så vet vi åtminstone med säkerhet att Alice Codreanu Måwe – precis som kollegan Jörgen – kommer att spy ur sig antiliberala narrativ även på DN:s liberala ledarsida.

Du fortsätter att fascistsmeta ATM genom att alludera till Codreanu. Vad vinner du på detta? Klarar du inte av att dina mellanmjölksliberala åsikter ifrågasätts? Blev inget svar från dig i skvallertråden om ATM. Klarar du inte av att bemöta någon som ifrågasätter ditt trötta brunsmetande?

Vad gäller AS får jag väl ge henne cred, precis som Wolodarski (som jag fortfarande inte gillar) ska ha det, för att hon åtminstone ger meningsmotståndare en chans.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback